ایجاد اندیشکده حکمرانی برای دانش‌ آموزان و دانشجویان در استان کرمان

استاندار کرمان در دیدار با نوجوان برگزار کننده یادواره شهید محمود اخلاقی گفت: به دنبال ایجاد اندیشکده حکمرانی برای دانش‌ آموزان و دانشجویان و حضور نوجوانان و جوانان هستیم و این موضوع را پیگیری می‌ کنیم. 

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ محمدمهدی فداکار در دیدار نوجوانان برگزار کننده یادواره شهید محمود اخلاقی، فعالیت‌ های انقلابی و مذهبی نوجوانان در جریان پیروزی انقلاب اسلامی را یادآور شد و اظهار داشت: انقلاب اسلامی برای نوجوانان پدیده‌ ای تازه بود، که وارد جنگ تحمیلی شدیم و در هشت سال دفاع مقدس پا به میدان حق علیه باطل گذاشته و در کنار تحصیل دست از دفاع سرزمینشان بر نداشتند.

وی مقابله با دشمن در فضای کنونی را متفاوت‌ تر از زمان انقلاب دانست و گفت: شلوغی دشمن، حباب روی آب است و هیچ ترس و نگرانی نباید داشته باشید. برای رسیدن به هدف، ارتباط با شهدا را حفظ کنید چرا که برکت دهنده و نشان دهنده راه اصلی ما، شهدا هستند.


استاندار کرمان اظهار داشت: به عنوان یک تعبد، دیندار باشیم و در حوادث به رهبری نظام جمهوری اسلامی دقت کنیم.


فداکار، آرمان‌ خواهی و عدالت‌ طلبی نوجوانان را مورد تاکید قرار داد و افزود: در عین حال مراقب انحرافات باید بود که به افراط و تفریط نرسید و از هدفتان دور نشوید.


وی بیان کرد: در بحث‌ های عدالتخواهی دقت کنید و منفعل نباشید، ذهن پاک و صداقت نوجوانان کمک می‌ کند که جوینده حقیقت باشند.


استاندار کرمان عنوان کرد: به دنبال ایجاد اندیشکده حکمرانی برای دانش‌ آموزان و دانشجویان و به دنبال آن حضور نوجوانان و جوانان هستیم و این موضوع را پیگیری می‌ کنیم.


فداکار با اشاره به برگزاری یادواره شهید اخلاقی تصریح کرد: این کار بزرگی برای استان کرمان بود، که توسط نوجوانان برگزار شد و خواستار انجام کارهای بر زمین مانده از طرف نوجوانان هستیم.


شایان ذکر است؛ در این دیدار تعدادی از نوجوانان، دغدغه‌ ها و مشکلات و خواسته‌ های خود را مطرح کرده و خواستار پیگیری استاندار و مسئولان برای رفع و پاسخگویی به شبهات نسل نوجوان شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha