مدیران در ایام دهه مقاومت از حوزه استحفاظی خود خارج نشوند

استاندار کرمان تاکید کرد: مدیران در ایام دهه مقاومت از حوزه استحفاظی خود خارج نشوند و در این چند روز با ظرفیت‌ های دستگاه اجرایی به طور کامل در اختیار برنامه‌ ها و مراسم سالگرد باشند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ محمد مهدی فداکار در جلسه ستاد اسکان سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی با گرامیداشت یاد و نام شهدای عملیات کربلای ۴، گفت: بعد از دو سال محدودیت‌ های کرونایی، سومین سالگرد شهید سلیمانی با حضور جمع کثیری از دوستداران ایشان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به تدارک برنامه‌ های سالگرد شهادت حاج قاسم در حوزه‌ های مختلف، افزود: دستگاه‌ ها ساختاری را تعریف کنند که هر ساله یک تفکیک و تقسیم کار صورت گیرد، که در زمان مراسم آمادگی داشته باشیم‌.


استاندار کرمان، تامین امنیت، تغذیه و اسکان را مهمترین حوزه‌رهای کاری در برگزاری مراسم سالگرد شهید سلیمانی بیان و عنوان کرد: تغذیه در بخش‌ های مردمی تدارک دیده می‌ شود و برای اینکه مشکل و کمبودی در این حوزه نباشد، می‌ توان از دستگاه‌ ها که ظرفیت خاصی در این حوزه دارند، کمک گرفت.


فداکار؛ با تاکید بر اسکان زائران و سازکار مشخص شده برای اسکان تصریح کرد: همه ظرفیت‌ های اسکان اداری و دستگاه های اجرایی باید آماده باشند و برای اسکان‌ های مردمی و خانگی نیز اطلاع‌ رسانی شود.


وی ابراز داشت: مدارس از لحاظ سرمایشی و گرمایشی، پارکینگ و غیره ظرفیت‌ های زیادی دارند و کمک خواهند کرد.


استاندار کرمان، با اشاره به آماده‌ سازی اسکان برای زائران مزار شهید سلیمانی در مراکز آموزشی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی ۲ هزار نفر، دانشگاه پیام نور ۱۵۰۰ نفر، دانشگاه علوم پزشکی هزار نفر، دانشگاه باهنر ۲ هزار نفر، دانشگاه فرهنگیان ۲ تا ۳ هزار نفر و دانشگاه فنی و حرفه‌ ای ۱۵۰۰ نفر اسکان تدارک دیده‌ اند.


فداکار، خاطرنشان کرد: مدیران در ایام دهه مقاومت از حوزه استحفاظی خود خارج نشوند و در این چند روز با ظرفیت‌ های دستگاه اجرایی به طور کامل در اختیار برنامه‌ ها و مراسم سالگرد باشند.

استانداری کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha