وزیر آموزش و پرورش: باید سیره شهید سلیمانی را به نسل جدید انتقال دهیم

وزیر آموزش و پرورش در ارتباط با فرهنگیان سراسر استان که از طریق شبکه شاد برگزار شد، با اشاره به خصلت های ممتاز شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: ما معلمان باید سیره حاج قاسم را به نسل جدید و دانش آموزان آموزش و انتقال دهیم، که حتما به تربیت این نسل کمک خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ یوسف نوری که به مناسبت سومین سالگرد شهادت شهادت سردار سلیمانی به کرمان سفر کرده بود؛ در ارتباط با فرهنگیان سراسر استان از طریق بستر شاد و از محل گلزار شهدای کرمان، اظهار داشت: شهید سلیمانی یک عرصه سخت و جدی مثل جنگ را به عرصه تربیتی و آموزشی تبدیل کرد و نقش یک مدیر، معلم و مربی را بازی کرد.

وی تاکید کرد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی حتی در میدان مبارزه نیز احسان به والدین برایش مهم بود.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه حاج قاسم قدرت طلب نبود، ادامه داد: این شهید عزیز در اوج مشکلات، تاسی به دفاع از حریم ولایت و حضرت زهرا(س) می کرد و این رفتار بسیار ارزشمند است، که معلمان ما باید به نسل آینده منتقل کنند.

نوری ابراز داشت: هر کس خاطرات حاج قاسم سلیمانی را مرور کند، به نوعی به سیره پیامبر(ص) و امامان(ع) شبیه بود و همواره دوستدار ولایت بود و در خط رهبری قرار داشت.

وی بیان کرد: ما معلمان باید سیره حاج قاسم را به نسل جدید و دانش آموزان آموزش و انتقال دهیم، که حتما به تربیت این نسل کمک خواهد کرد؛ اگر سیره شهید سلیمانی را به بچه ها و دانش آموزان منتقل شود همه بچه ها حاج قاسم می شوند، همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند ما حاج قاسم های زیادی داریم که باید شناسایی و به جامعه معرفی شوند.

شایان ذکر است؛ وزیر آموزش و پرورش شامگاه دوشنبه برای شرکت در سومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی وارد کرمان شد و در بدو ورود با حضور در گلزار شهدای شهر کرمان به تربیت پاک شهید حاج سلیمانی و سایر شهدای آرمیده در این مکان مقدس ادای احترام کرد.

اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha