وجود تهدید نسلی جدی در حوزه جمعیت

استاندار کرمان در همایش تخصصی پدافند غیرعامل در نظام سلامت، گفت: تهدید نسلی جدی در حوزه جمعیت وجود دارد که باید به آن توجه داشت.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ محمدمهدی فداکار ۲۰ دی ماه در همایش تخصصی پدافند غیرعامل در نظام سلامت که به همت اداره کل پدافند غیرعامل استان به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، برگزار شد، به تغییر ماهیت تهدیدات دنیای کنونی اشاره و اظهار کرد: در روزگار کنونی با اختلال یک سامانه، زندگی شهروندی با مشکل مواجه می‌ شود.


وی افزود: عملا ما دشمن را نمی‌ بینیم، اما زندگی به شدت تحت تاثیر قرار می‌ گیرد و در حوزه سلامت این مسئله از اهمیت بیشتری برخوردار است، چون با جان مردم ارتباط دارد.


استاندار کرمان با اشاره به تهدیدات حوزه سلامت گفت: یکی از مسائلی که رهبر معظم انقلاب مدت زمانی است بر آن اشاره دارند و هشدار می‌ دهند، جمعیت است، تهدید نسلی جدی در حوزه جمعیت وجود دارد، که باید به آن توجه داشت.


رسول رحیمی معاون هماهنگ‌ کننده سازمان پدافند غیرعامل کشور نیز به جنگ ترکیبی تمام عیار دشمن علیه کشور اشاره و بیان کرد: مهمترین هدف این تهدیدات مردم هستند.


وی لزوم جهاد تبیین و دشمن‌شناسی با شرط داشتن بصیرت قوی و شجاعت بالا برای عبور از این گذر مورد تاکید قرار داد.


معاون هماهنگ‌کننده سازمان پدافند غیرعامل کشور به اهمیت جهاد تبیین علمی و عملی نیز اشاره داشت و تصریح کرد: در هجمه‌ های دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی ایران به طور همزمان تحریم، مسائل اقتصادی، فضای مجازی را شاهد هستیم و از وظایف مهم ما در کار و زندگی و خانواده، جهاد تبیین است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha