توافق استانداری کرمان و وزارت تعاون جهت تسهیل اجرای طرح‌ های توسعه

استاندار کرمان در گفتگو با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، خواستار تسهیل مشارکت شرکت‌ های اقتصادی زیرمجموعه این وزارتخانه در جهت تسهیل اجرای طرح های توسعه در استان شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ استاندار کرمان و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی عصر روز دوشنبه ۳ بهمن در مجلس شورای اسلامی در محل کمیسیون اقتصادی مجلس با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.


محمدمهدی فداکار در دیدار با سید صولت مرتضوی خواستار تسهیل مشارکت شرکت‌ های اقتصادی زیرمجموعه این وزارتخانه در توسعه استان شد.


وزیر کار هم متقابلا از دغدغه استاندار کرمان برای توسعه استان تشکر و اظهار کرد همانطور که در جلسه با استانداران هم گفتم به تفویض اختیار به استانداران اعتقاد دارم و این مورد درباره کرمان صادق است.

مرتضوی همچنین در پاسخ به تقاضای استاندار کرمان برای رفع موانع مشارکت شرکت لاستیک بارز در پروژه احداث کارخانه لاستیک‌ های فوق سنگین، در تماس با ابراهیم بازیان مدیرعامل شرکت سرمایه‌ گذاری تامین اجتماعی(شستا) دستور لازم را صادر کرد.

استاندار کرمان هم با تشکر از رویکرد وزیر کار، گفت: «ما برای توسعه استان برنامه داریم و حتما تلاش می‌ کنیمT پروژه‌ های مناسبی برای شرکت‌ های بزرگ تعریف شود؛ که سودده باشند و به توسعه کشور هم یاری رسانند.

تقویت معادن ذغال‌ سنگ با کاهش واردات و خرید داخلی از دیگر موارد مطرح شده از سوی استاندار کرمان بود، که وزیر کار برای تحقق این موضوع دستور لازم را صادر کرد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان نیز گفت: ظرفیت‌ های سرمایه‌ گذاری و اقتصادی استان کرمان برای سرمایه‌ گذاری خارجی ارائه می‌ شود.

امیر حسن‌ زاده نیز در دیدار با معاون وزیر اقتصاد و دارایی و رئیس سازمان سرمایه‌ گذاری و کمک‌ های اقتصادی و فنی ایران، ضمن ارائه گزارشی از ظرفیت‌ های سرمایه‌ گذاری و اقتصادی استان کرمان، خواستار رایزنی معاون وزیر اقتصاد و دارایی با دیگر کشورها و معرفی این ظرفیت‌ ها به سرمایه‌ گذاران خارجی شد.


وی همچنین از سفر دکتر فکری معاون وزیر اقتصاد و دارایی و رئیس سازمان سرمایه‌ گذاری طی یک ماه آینده به کرمان خبر داد و گفت: در این سفر از ظرفیت‌ های سرمایه‌ گذاری‌ استان بازدید و بررسی می‌ شود.

استانداری کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha