بررسی نقاط قوت و ضعف سومین سالگرد شهادت سردار دلها در کرمان

در نشست شورای سیاست‌ گذاری ترویج مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی، نقاط قوت و ضعف سومین سالگرد شهادت سردار دلها و راهکارها برای برگزاری بهتر این مراسم در سال آینده بررسی شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ نشست شورای سیاست‌ گذاری ترویج مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی چهارشنبه ۵ بهمن ماه با موضوع بررسی نقاط قوت و ضعف سومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی و ارائه راهکارها برای برگزاری بهتر این مراسم در سال آینده در محل استانداری کرمان برگزار شد.


حجت‌ الاسلام حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی‌ فقیه در استان و امام جمعه کرمان در این نشست با تاکید بر تقویت زیرساخت‌ های عمرانی شهر کرمان، گفت: بایستی به موضوع استقرار امنیت مستمر در مجموعه گلزار شهدا توجه داشت و هر چه سریع تر وضعیت مهدیه مسجد صاحب‌الزمان(ع) نیز تعیین و تکلیف شود.


استاندار کرمان نیز در این نشست با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، وجود مزار مطهر شهید حاج قاسم سلیمانی در گلزار شهدای کرمان را توفیق خدمت‌ رسانی به زائران و دوستداران شهید سلیمانی دانست و از فعالیت همه کمیته‌ ها و دستگاه‌ ها در برگزاری باشکوه‌ سومین سالگرد شهید سلیمانی تقدیر کرد.


فداکار در این نشست با بیان اینکه بحث امنیتی و انتظامی در دهه مقاومت بسیار خوب انجام شد، افزود: اسکان و پذیرایی زائران مزار شهید سلیمانی در دانشگاه پیام‌ نور نیز به خوبی صورت گرفت و آبرومندانه برگزار شد، دانشگاه شهید باهنر نیز با برگزاری مراسم ویژه بانوان به خوبی برنامه را اجرا کرد.

بررسی نقاط قوت و ضعف سومین سالگرد شهادت سردار دلها در کرمان


وی در بحث اطلاع‌ رسانی مراسم سالگرد شهید سلیمانی نیز از تلاش‌ های صدا و سیما تشکر کرد و با تاکید بر اینکه موکب‌ ها باید از تمرکز در یک مکان درآیند، اظهار داشت: رضایت مردم در این است که به محل مزار سردار نزدیک باشند و اگر بتوانیم در همان فضا طراحی‌ هایی برای اسکان تهیه کنیم، بهتر است.


استاندار کرمان؛ تبلیغات محیطی را در این مراسم ضعیف دانست و ابراز داشت: باید در این زمینه کار زیادی انجام شود و زمانبندی و مشخص شدن تعداد روزهای این مراسم مهم است و اینکه روز سیزدهم فقط باید مخصوص کرمان و در کرمان برگزار شود و با اینکه در تهران برگزار شود مخالف هستم و مقاومت می کنم و باید همه نگاه ها به سمت کرمان باشد و پای کار بایستیم.


فداکار طرح جامع گلزار شهدای کرمان و اجرای آن را ملزم به مقدمات جامعی دانست و ابراز داشت: زیرساخت‌ ها باید برای زائران و زیارت فراهم و ساماندهی انجام شود، یکی از مهمترین مقدمات آن تعیین و تکلیف مهدیه صاحب‌الزمان (عج) است و باید یک طراحی مناسبی صورت گیرد.


استاندار کرمان، پیگیری زیرساخت‌ها، فیبر نوری، برق و مخابرات را مورد تاکید قرار داد و از عدم وجود سرویس‌ های بهداشتی به تعداد کافی، نیاز به آشپزخانه مرکزی، نیاز به فروشگاه متمرکز، تعیین و تکلیف مهدیه مسجد صاحب‌الزمان(ص)، راه‌اندازی زائرسرای موقت، افزایش راه‌ های دسترسی و توسعه اماکن اسکان به عنوان نکات مهم مدنظر برای مراسم سالگرد شهید سلیمانی در سال آینده یاد کرد.

استانداری کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha