گازکشی منازل مددجویان کمیته امداد استان کرمان

رئیس کمیته امداد کشور از گازکشی منازل مددجویان کمیته امداد در استان کرمان خبر داد و تصریح کرد: در دور اول سفر رئیس جمهوری، ۵ میلیارد تومان اعتبار اختصاص پیدا کرده است و در سفر دوم وی نیز برای گاز کشی منازل مدد جویان کمیته امداد خمینی اعتبار اختصاص پیدا می‌ کند و کل منازل مددجویان در کل استان گاز کشی می‌ شود.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ حسین سعید نیا فرماندار فهرج در جلسه ای که با حضور مرتضی بختیاری رییس کمیته امداد کشور در کمیته امداد بخش نگین کویر برگزار شد، ضمن خیرمقدم به وی؛ خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی را به شهرستان فهرج قابل تقدیر دانست.
وی افزود: در آستانه سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی هستیم و آنچه امروز در شهرستان بخصوص بخش نگین کویر مشاهده می کنیم؛ دستاوردهای انقلاب اسلامی است.
فرماندار فهرج اضافه کرد: دولت جناب آقای دکتر رئیسی اقدامات خوبی را در شهرستان شروع نموده است و می طلبد در بحث اشتغال کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور یاری گر دولت باشد.
سعیدنیا گفت: تعهد اشتغال کمیته امداد شهرستان ۳۵۰ نفر است که تا الان ۲۶۵ مورد آن محقق شده است.
وی با اشاره به اقدامات خوب دولت در گازرسانی به سراسر شهرستان خواستار مساعدت در گازکشی منازل مددجویان شد.
فرماندار فهرج در ادامه ضمن تشکر از کمیته امداد کشور بواسطه ساخت مسکن مددجویان خواستار اختصاص اعتبار برای حصارکشی منازل جامعه هدف این نهاد مقدس شد.
سعیدنیا با اشاره به موقعیت شهرستان و لزوم کار فرهنگی، هنری گفت: ساخت فضایی برای انجام کارهای فرهنگی، آموزشی و هنری کمک شایانی به بروز توانمندی های شهروندان خواهد کرد.
وی همچنین با اشاره به کمبود فضای اداری برای خدمت رسانی به مددجویان خواستار مساعدت دکتر بختیاری برای تکمیل ساختمان اداری کمیته امداد بخش نگین کویر شد.

گازکشی منازل مددجویان کمیته امداد استان کرمان

سید مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور نیز در جمع کارکنان کمیته امداد امام خمینی بخش نگین کویر فهرج به احداث منازل مسکونی برای مددجویان فاقد مسکن اشاره کرد و گفت: برای ساخت منازل مسکونی مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) اولویت با خانواده‌های دو نفر به بالا است.

وی از گازکشی منازل مددجویان کمیته امداد در استان کرمان خبر داد و تصریح کرد: در دور اول سفر رئیس جمهوری، حجت الاسلام و المسلمین رئیسی به استان کرمان، ۵ میلیارد تومان اعتبار اختصاص پیدا کرده است و در سفر دوم وی نیز برای گاز کشی منازل مددجویان کمیته امداد خمینی اعتبار اختصاص پیدا می‌کند و کل منازل مددجویان در کل استان گاز کشی می‌ شود.

رئیس کمیته امداد کشور از مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمان درخواست کرد: گاز کشی منازل مددجویان را در مناطق محروم استان همچون شهرستان های فهرج و بم در اولویت قرار دهد.

گازکشی منازل مددجویان کمیته امداد استان کرمان

فرمانداری فهرج

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha