افتتاح ۶۳ واحد مسکن و یک مرکز جامع سلامت روستایی در منوجان

در سفر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان به منوجان، ۶۳ واحد مسکن روستایی با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان، یک مرکز خدمات جامع سلامت روستایی و چندین طرح روستایی دیگر افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ در هفتمین روز از دهه مبارک فجر، با حضور رحمان جلالی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان به همراه شکرالهی نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی در مجلس، امام جمعه، فرماندار منوجان و مسئولان شهرستان، ٦٣ واحد مسکن روستایی با اعتباری بالغ بر ١٢ میلیارد و ٣٤٨ میلیون تومان افتتاح شد.

همچنین طرح احداث ٦٠ هزار مترمربع آسفالت معابر شهری با اعتباری بالغ بر ١٨ میلیارد تومان و ٧ زمین چمن مصنوعی در شهرستان منوجان در روستاهای طالقان، چاه حسن، گشمیران، محمدآباد، لاریان، محله چشمه و شهر نودژ با اعتباری بالغ بر ۵٠ میلیارد ریال به بهره‌ برداری رسید.
در ادامه مرکز خدمات جامع سلامت روستایی تجدانو از توابع شهرستان منوجان افتتاح گردید؛ که جمعیتی بیش از ۳ هزار نفر شامل ۸۶۳ خانوار را تحت پوشش دارد.

زیربنای این مرکز بیش از ۳۰۰ متر مربع است که با اعتباری بیش از ۲ میلیارد و ۷۷۰ میلیون تومان به بهره‌ برداری رسید، این مرکز ۳ خانه بهداشت تجدانو، چاه شاهی و روضه ارم را پوشش می‌ دهد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان در این افتتاحیه این مرکز سلامت اظهار داشت: یکی از پایه‌ های ایران قوی که مقام معظم رهبری نیز بر آن تاکید دارند، بحث سلامت است که از مهمترین برنامه‌ های دولت سیزدهم اقدام ویژه در این حوزه است.

رحمان جلالی با اشاره به اهمیت ساخت بیمارستان جدید کهنوج به عنوان یکی از مولفه‌ های قوی دولت در حوزه سلامت جنوب کرمان، افزود: به برکت خون شهدا، طرح های بهداشتی و درمانی در راستای ارائه خدمات به مردم افتتاح می‌ شود، تا مردم در دورترین نقاط کشور از خدمات سلامت بهره‌ مند شوند.

وی با اشاره به جایگاه ویژه بانوان در بخش‌ های مختلف جامعه و حضور فعال پزشکان و مدیران زن در حوزه سلامت منطقه به عنوان یکی دیگر از برکات انقلاب، خاطرنشان کرد: نظام جمهوری اسلامی دستاوردهای مهمی در زمینه سلامت به ویژه در دولت کنونی داشته است‌.
استانداری کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha