افتتاح مدرسه استثنایی ۶ کلاسه بنیاد برکت شهدا بهزاد فرخ در شهربابک

مدرسه استثنایی ۶ کلاسه بنیاد برکت شهدای بهزاد فرخ در شهربابک با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد تومان با حضور مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان، مدیر کل ستاد فرمان اجرایی امام خمینی(ره) در استان کرمان، رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان و جمعی از مسئولان و مردم افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در آیین افتتاح این مدرسه عدالت آموزشی را یکی از مهمترین دستاورد های انقلاب اسلامی دانست و گفت: توجه به دانش آموزان استثنایی منشا خیر و برکت و یکی از مهمترین برکات انقلاب اسلامی ایران است.

رضا رضایی با بیان اینکه عدالت آموزشی و نصیب برابر آموزشی یکی از مهمترین راهبردهای آموزش و پرورش استان کرمان در دولت انقلابی است بر مهارت آموزی و آموزش مهارت های زندگی به دانش آموزان استثنایی در راستای حضور در عرصه های علمی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی تاکید کرد.

وی با اشاره به بهره‌ برداری از ۴۰۸ کلاس درس در ایام الله دهه مبارک فجر در استان کرمان، اظهار داشت: با توجه به آیین افتتاح سراسری ۱۱۰۰ طرح آموزشی در سطح کشور، ۱۰ درصد از طرح های آموزشی افتتاح شده در سطح کشور متعلق به استان کرمان بوده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با تقدیر و تشکر از ستاد فرمان اجرایی امام رحمة الله علیه در استان، از آغاز عملیات ساخت بیش از ۱۰۰ مدرسه توسط این ستاد در سراسر استان بر اساس تفاهمنامه منعقد شده خبر داد.

شایان ذکر است؛ مدرسه استثنایی ۶ کلاسه بنیاد برکت شهدای بهزاد فرخ در زمینی به مساحت ۲ هزار متر مربع با زیربنای ۴۱۸ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد تومان در نهمین روز از دهه مبارک فجر بهره برداری رسید.

آیین افتتاح این مدرسه با حضور مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی و تجهیز مدارس استان و رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان کرمان، مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام رحمت الله علیه در استان، نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مردم و مسئولان برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha