استان کرمان را پیشگام مبارزه با سوداگران مرگ و مخلان نظم و امنیت می شناسیم

فرمانده کل نیروی انتظامی کشور در همایش پلیس های مبارزه با موادمخدر گفت: استان کرمان را بیش از سایر حوزه ها در زمینه جانفشانی های همرزمانمان در مقابله با سوداگران مرگ و دیگر مخلان نظم و امنیت می شناسند، که این از برکت وجود و جانفشانی های شهدا است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ فرمانده کل نیروی انتظامی کشور همزمان با برگزاری همایش تخصصی پلیس های مبارزه با موادمخدر سراسر کشور در ستاد فراجا به طور ویژه از خانواده سردار شهید"علی برزگرپور" به عنوان شهید شاخص پلیس استان کرمان تجلیل کرد.

سردار احمد رضا رادان در آیین اهداء لوح تقدیر به همسر شهید"برزگرپور"بیان کرد: هم اکنون استان پهناور کرمان را بیش از سایر حوزه ها در زمینه جانفشانی های همرزمانمان در مقابله با سوداگران مرگ و دیگر مخلان نظم و امنیت می شناسند که این از برکت وجود و جانفشانی های شهدا است.

وی افزود: میزان تلاش و رشادت های همرزمان انتظامی استان کرمان در عرصه مبارزه با سوداگران مرگ که سلامت فردی و اجتماعی جوانان عزیزمان را دستمایه سودجویی خویش قرار داده اند بسیار گسترده است.

مقام ارشد انتظامی کشور خاطرنشان کرد: نمونه این شهادت ها به نحوی است؛ که عزیزی همچون شهید"برزگرپور" علاوه بر ماموریت های تخصصی خود در این راه نیز آنچنان تلاش جهادگونه ای داشت که تا فیض شهادت پیش رفت و از اهدای جان عزیز خود در مقابل سوداگران مرگ نهراسید.

پلیس کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha