ثبت تمامی طرح های فناورانه در "سامانه فرصت"

استاندار کرمان در جلسه استانی شورای راهبری فناوری و تولید دانش‌ بنیان کرمان، گفت: سامانه فرصت که توسط اتاق بازرگانی تهیه شده، تمام طرح‌ ها و پروژه‌ های فناورانه استان باید در آن بارگذاری شوند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ محمد مهدی فداکار در جلسه شورای راهبری فناوری و تولید دانش‌ بنیان استان کرمان، گفت: تمام کمیته‌ ها و دانشگاه‌ هایی که قصد انجام اقدامات فناورانه‌ ای دارند، برنامه‌ های خود را مبتنی بر سند فناوری استان کرمان که رویکردها و جهت‌ گیری‌ های فناوران را مشخص می‌ کند، انجام دهند.


وی افزود: در خصوص حمایت از تولیدات دانش‌ بنیان و اشتغال‌ آفرین نیز که وزارت کشور، استانداران را مقید کرده بود تا برنامه فناورانه‌ ای را تهیه و تدوین کنند، مقرر شد توسط هفت کمیته، برنامه‌ های فناوران استان کرمان تهیه و تدوین شود.


استاندار کرمان تصریح کرد: دستور کار سوم این جلسه مربوط به سامانه فرصت است؛ که توسط اتاق بازرگانی تهیه شده و تمام طرح‌ ها و پروژه‌ های فناورانه استان باید در آن بارگذاری شوند، از سوی دیگر دانشگاه‌ ها هم باید زمینه اتصال سامانه فرصت را به سامانه‌ های پژوهشی خود برقرار کنند.


فداکار خاطرنشان کرد: با این اقدام، تمام پژوهشگران در جریان طرح‌ های شرکت‌ های دانش‌ بنیان قرار گرفته و از موازی‌ کاری در امر پژوهش جلوگیری می‌ شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha