مواد مخدر مجموعه‌ ای از آسیب‌ های اجتماعی را به همراه دارد 

استاندار کرمان گفت: اعتیاد به مواد مخدر مجموعه‌ ای از آسیب‌ های اجتماعی را به همراه دارد و باید با آموزش و آگاهی بخشیدن به جامعه به مقابله با آن رفت. 

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ محمد مهدی فداکار در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان، گفت: رسیدگی به این موضوع از ساختار و وظایف سازمان بهزیستی و فراجا است، اما این دلیل نباید باعث شانه خالی کردن سایر دستگاه‌ ها شود.

وی افزود: همچنین آموزش و اطلاع‌ رسانی از آسیب‌ های مواد مخدر، شناسایی توزیع کنندگان اصلی و خرده فروشان مواد مخدر، اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و تشکیل مراکز مشاوره را از جمله راهکارهای مهم در مبارزه با مواد مخدر است.

علی اسدی، مدیر کل انتظامی و امنیتی استانداری کرمان نیز در این جلسه گفت: برگشت پذیری معتادان زیاد است، لذا باید ظرفیت‌ های سازمان‌ ها را بررسی و طرح مناسب و برنامه‌ ریزی دقیق مراقبت از بهبود یافته‌ ها فراهم شود.

احمد دهقانی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان نیز در این جلسه گفت: طرح نوروزی پلیس برای مقابله با عرضه و قاچاق مواد مخدر در سطح استان کرمان اجرا می‌ شود و همچنین مقابله با خرده‌ فروشان مواد مخدر در دستور کار قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: دو مرکز درمان معتادان متجاهر برای زنان و مردان در شهر کرمان وجود دارد و درمان آنها نیز در حال انجام است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha