حل مشکل آب آشامیدنی ۳۵ روستای رمشک در شهرستان قلعه گنج

استاندار کرمان در سفر خود به شهرستان قلعه گنج، از حل مشکل آب آشامیدنی ۳۵ روستای رمشک با مصوبه سفر وزیر نیرو به استان کرمان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ محمدمهدی فداکار در سفر به شهرستان قلعه‌ گنج از پروژه معدن و کارخانه فلوتاسیون مس در رمشک بازدید کرد.


وی در این سفر؛ روشنایی و ساماندهی قبور شهدا را نیز مورد بررسی قرار داد و قول رسیدگی مساعد داده شد.

استاندار کرمان در این دیدار از تکمیل محور رمشک تا فنوج و برقراری مسیر مناسب ارتباطی جنوب کرمان با سیستان و بلوچستان و چابهار گفت و همچنین از حل مشکل آب آشامیدنی ۳۵ روستای رمشک با مصوبه سفر وزیر نیرو به استان کرمان خبر داد.

حل مشکل آب آشامیدنی ۳۵ روستای رمشک در شهرستان قلعه گنج


وی با اشاره به پیگیری‌ ها جهت برقراری فیبر نوری منطقه به عنوان زیرساخت، تصریح کرد: تنوع معدنی در جنوب استان کرمان بالاتر است و ظرفیت خوبی برای اشتغال نیز دارد. با اقدامات در دست انجام، سال‌ های آینده چهره متفاوتی از معادن را در جنوب استان شاهد خواهیم بود.

استاندار کرمان؛ در ادامه با علما و ریش‌ سفیدان اهل سنت و تشیع منطقه در حوزه علمیه رمشک دیدار و گفتگو و اظهار کرد: حفظ وحدت ملی یک اصل است و در جنوب کرمان، شیعه و سنی با هم زندگی می‌ کنند و وجه مشترک همه ما ایرانی بودن است و باید مراقبت کنیم که دشمن به این مسئله ضربه می‌ زند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha