کسب رتبه برتر روابط عمومی استانداری کرمان در ستاد دهه فجر استان

روابط عمومی استانداری کرمان به عنوان کمیته سازمان‌ ها و نهادهای ستاد دهه فجر، حائز رتبه برتر شد.   

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ آیین تجلیل از دست‌ اندرکاران ستاد دهه فجر استان کرمان ویژه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، در محل سالن شهید مرتضوی استانداری کرمان برگزار شد.

روابط عمومی استانداری کرمان نیز به عنوان مسئول کمیته سازمان‌ ها و نهادهای ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی‌ در ارزیابی به عمل آمده حائز رتبه برتر شناخته شد و مورد تقدیر قرار گرفت.

استاندار کرمان در همایش تجلیل از دست اندرکاران ستاد دهه فجر استان کرمان، گفت: ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در استان کرمان متشکل از ۲۶ کمیته است، که برگزاری هرچه باشکوه‌تر برنامه‌ های ایام‌الله را دنبال کردند.

دکتر محمد مهدی استاندار کرمان، عنوان کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال به واسطه حوادث و اغتشاشات، دارای ضرورت‌ های بیشتری نسبت به سال‌ های گذشته بود.

وی با بیان اینکه، راهپیمایی ۲۲ بهمن همواره مورد رصد و ارزیابی دشمنان جمهوری اسلامی قرار دارد، تصریح کرد: ما درگیر جنگی با دشمن بودیم که با حضور باشکوه مردم به عنوان پشتیبان اصلی جمهوری اسلامی، خاتمه یافت.

استاندار کرمان ابراز داشت: ملت غیور ایران به طور میانگین ۳۰ درصد بیشتر از سال‌ های گذشته در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور یافتند، در ۱۳ آبان نیز حضور گسترده‌ ای از مردم را در پشتیبانی و حمایت از انقلاب اسلامی شاهد بودیم.

فداکار تصریح کرد: تقدیر و تشکر اصلی از ملت همیشه در صحنه ایران است و اتفاقات مثبتی که در حوزه‌ های سیاسی شاهد هستیم، از برکت حضور پررنگ و باانگیزه دینی و انقلابی مردم است که جلوی سوء استفاده دشمن را گرفتند.

وی در خاتمه، از کمیته‌ ها، حافظان امنیت، رسانه‌ ها و گروه‌ ها در برگزاری برنامه‌ های ایام‌ الله دهه فجر تقدیر کرد.

حسین انجام‌ شعاع مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان نیز گفت: بیش از ۵ هزار برنامه ویژه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سطح استان برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha