توزیع ایران چک های ۲۰۰ هزار تومانی در استان کرمان

سرپرست معاونت هماهنگی و امور اقتصادی استانداری کرمان با تاکید بر خودپردازها به منظور پایش نقدینگی و بررسی روند تامین نقدینگی دستگاه‌ها خواستار شد؛ تا روز شنبه هر چه سریع تر ایران چک های ۲۰۰ هزار تومانی در استان کرمان توزیع گردد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ امیر حسن زاده در جلسه‌ ای که با محوریت وجوه نقد در ایام تعطیلات عید برگزار شد؛ با تاکید بر عملکرد خودپردازها به منظور پایش نقدینگی و بررسی روند تامین نقدینگی دستگاه‌ ها خواستار شد: تا روز شنبه هر چه سریع تر ایران چک های ۲۰۰ هزار تومانی در استان کرمان توزیع گردد.

وی؛ ایجاد امنیت اقتصادی و نیز فراهم آوردن آرامش خاطر آحاد جامعه را دغدغه مسئولان خواند و تاکید کرد: به منظور رفع نگرانی مردم درخصوص تامین نقدینگی دستگاه های خودپرداز در ایام نوروز باید نسبت به ارائه خدمات مورد انتظار در این بخش همت کرد.


سرپرست معاونت هماهنگی و امور اقتصادی استانداری کرمان، افزود: وجوه نقد از منابع مهم حیاتی هرواحد اقتصادی است و ایجاد توازن بین وجوه نقد در دسترس و نیازهای نقدی، مهمترین عامل سلامت اقتصادی آن واحد است.


حسن زاده خاطرنشان کرد: بعد از تعطیلات نوروز در شورای هماهنگی بانک‌ ها معارفه آقای بیات به عنوان نماینده مقیم بانک مرکزی نظارت بر تخصیص در استان کرمان انجام می گیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha