آمادگی اماکن گردشگری استان کرمان جهت استقبال از مسافران نوروزی

استاندار کرمان در بازدید از ارگ تاریخی بم،گفت: مکان‌های تفریحی و گردشگری استان کرمان؛ آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی هستند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ محمد مهدی فداکار،گفت: نورپردازی ارگ قدیم بم یک حرکت خوب و قابل تحسین است؛ که جا دارد از همکاران میراث فرهنگی تقدیر و تشکر کنم و و فاز نخست نورپردازی ارگ تاریخی بم با اعتبار یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان شرایط را برای بازدید بیشتر و بهتر مسافران در شب مهیا کرده است.


وی افزود: با توجه به مرمت و نورپردازی انجام شده در ارگ قدیم بم، افرادی که در گذشته از این ارگ تاریخی بازدید داشته‌ اند و افرادی که تاکنون حضور پیدا نکرده‌ اند، بازدید از این اثر تاریخی ثبت جهانی را از دست ندهند.


استاندار کرمان ضمن دعوت از هموطنان در ایام نوروز جهت سفر به استان کرمان خاطرنشان کرد: مکان‌ های تفریحی و گردشگری استان آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی هستند.

محمد مهدی فداکار ضمن دعوت از گردشگران نوروزی برای بازدید از ارگ قدیم و باغشهر جهانی بم تصریح کرد: زیرساخت های لازم برای استقبال از گردشگران و مسافران نوروزی در تمام مناطق و شهرستان های استان کرمان آماده شده است.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha