۵۵ جشن گلریزان در استان کرمان برگزار خواهد شد

رئیس کل دادگستری استان کرمان، گفت: در سال جدید ۵۵ جشن گلریزان پیش بینی شده است و انتظار است همه دست اندرکاران، مسئولانه پای کار بیایند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی در نشست هیئت مدیره ستاد دیه استان کرمان، با اشاره به پیش بینی‌ های انجام شده به منظور برگزاری ۵۵ جشن گلریزان در استان کرمان، گفت: انتظار است همه دست اندرکاران، مسئولانه پای کار بیایند و ظرفیت های موجود برای کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد به بهترین شکل ممکن به کار گرفته شود.

وی با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان ثواب مضاعفی برای کارهای خیر وجود دارد، افزود: ستاد دیه یک ستاد مردمی است و زمینه استفاده از ظرفیت های مردمی برای آزادی زندانیان نیازمند را فراهم می‌کند.

رئیس کل دادگستری استان کرمان، تصریح کرد: کمک به آزادی زندانیان نیازمند در حقیقت کمک به آزادی یک سرپرست خانواده است و ضمن حل مشکلات محکوم، گره ای از کار شاکی نیز گشوده می‌شود.

حجت الاسلام حمیدی بر فرهنگسازی برای مردم و خیران در زمینه آثار و برکات کمک به زندانیان جرائم غیرعمد تاکید و خاطرنشان کرد: کمک به ستاد دیه برای ایجاد زمینه آزادی زندانیان تنها مختص ماه مبارک رمضان نیست و باید در طول سال تداوم یابد؛ زیرا با کمک های اندک و مستمر مردم می‌توان کارهای بزرگی برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد انجام داد.

اداره کل دادگستری استان کرمان

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha