استفاده از ظرفیت هنر و هنرمندان جهت آزادی زندانیان

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان استفاده از ظرفیت هنر و هنرمندان برای کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد را اثرگذار خواند و گفت: تولید آثار هنری، انیمیشن، مستند، برگزاری اکسپوها و... از جمله روش‌ های کمک هنرمندان به ستاد دیه است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ محسن روحی، در نخستین جلسه هیئت امنای ستاد دیه استان کرمان در سال جاری با بیان اینکه استفاده از ظرفیت فرهنگ و هنر برای کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد بسیار تاثیرگذار است، گفت: هنرمندان می‌توانند با تولیدات خود و همچنین تولید مستند و انیمیشن برای دعوت عموم مردم و خیرین، دِین خود برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد را ادا کنند.

وی؛ با بیان اینکه هنر موسیقی یکی از هنرهایی است که مورد استقبال زیاد قرار می‌گیرد، تصریح کرد: می‌توان با همراهی موسسات فرهنگی هنری بخشی از درآمد چنین برنامه‌ هایی را برای کمک به زندانیان جرائم غیر عمد اختصاص داد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان؛ خاطر نشان کرد: موضوع دیگر برگزاری اکسپوها و خرید و فروش آثار هنری است؛ که باید در طول سال برنامه‌ ریزی‌ هایی را برای آن انجام داد؛ که هم هنرمندان درگیر کار خیر آزادی زندانیان می‌ شوند و هم اینکه مردم اگر بدانند با خرید یک اثر هنری به آزادی زندانیان می‌ کنند؛ بسیار اثرگذار خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha