تعریف کمیته مشترک مولدسازی در دستگاه های اجرایی استان ها

استاندار کرمان در ارتباط ویدئو کنفرانس با وزیر اقتصاد، در خصوص اجرای مولدسازی در استان‌ ها، گفت: پیشنهاد می‌ شود در این زمینه کمیته مشترک برای دستگاه‌ های اجرایی با توجه به‌ تعدد پرونده‌ ها در استان‌ ها تعریف شود. 

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ ارتباط ویدئو کنفرانس وزیر اقتصاد صبح چهارشنبه ۲۳ فروردین با حضور استاندار کرمان و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان برگزار شد.

این جلسه با موضوع مولدسازی، چگونگی اجرای این طرح در سال جدید و آخرین نکات و تمایزات برگزار شد.

محمد مهدی فداکار استاندار کرمان در این ارتباط ویدئو کنفرانس در خصوص اجرای مولدسازی در استان‌ ها، گفت: پیشنهاد می‌ شود در این زمینه کمیته مشترک برای دستگاه‌ های اجرایی با توجه به‌ تعدد پرونده‌ ها در استان‌ ها تعریف شود.

وی افزود: همچنین پیشنهاد می‌ شود؛ تا با تفویض اختیار، یک تیم نظارتی به صورت منطقه‌ ای تشکیل و در استان‌ ها حضور پیدا کرده، پرونده‌ ها را بررسی و پس از تصویب در استان جهت تائید به تهران ارجاع داده شود.

استاندار کرمان بیان داشت: سقف اعتبارات بودجه مشکلاتی را به وجود می‌ آورد و عملا فاصله تخصیص تا مصوب است، که برخی دستگاه‌ ها اعتبارات چندانی ندارند در حالی که ظرفیت‌ های خوبی دارند، لذا در این زمینه باید چاره اندیشی شود.

فداکار تصریح کرد: در خصوص پروژهه ای قدیمی در برآوردها مشکل داریم، که اختیار به سازمان مدیریت واگذار شده است؛ در صورتی که اگر یک کمیته تشکیل و از ظرفیت کارشناسان استفاده شود، می‌ تواند اثرگذارتر باشد.

وی، عنوان کرد: در زمینه مولدسازی دوگانه‌ ای وجود دارد؛ که که هم دستگاه‌ های ملی و هم دستگاه‌ های استانی پیگیر امور هستند، که این مسئله را مبهم و نامعلوم کرده است.

گفتنی است؛ اصلاحات انجام شده در طرح مولدسازی در چند محور رقابت و شفافیت، تسهیل فرآیند برای ترغیب دستگاه‌ ها به مشارکت در مولدسازی، همسوسازی و انطباق بیشتر احکام آئین نامه با ضوابط قانونی، نظارت و ضمانت اجرا انجام شده است.

استانداری کرمان

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha