استاندار کرمان: در زمینه سرمایه گذاری ضعیف عمل کرده ایم

استاندار کرمان، گفت: در زمینه سرمایه‌ گذاری، استان ضعیف عمل کرده است و اجازه کار به فعالان اقتصادی داده نمی‌ شود.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ محمد مهدی فداکار در نشست فصلی استاندار با احزاب سیاسی استان کرمان "ایران قوی"، گفت: همه ما درون یک خانواده زیست می‌ کنیم و اختلاف سلیقه امری طبیعی برای بهبود وضعیت جامعه است.

وی بیان کرد: مردم و نظام را باید از اختلافات سیاسی جدا کرد، چراکه همیشه مردم پای کار نظام بوده‌ اند و مصداق بارز آن، حضور فعال نیروهای مردمی در جنگ تحمیلی و مناسبت‌ های ملی بوده است.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه احزاب به عنوان دیده‌ بان سیاسی هستند و راهبردهایی را ارائه می‌ کنند، عنوان کرد: در چنین شرایطی باید احزاب راهکارهای علمی و کارشناسی جهت بهبود مشکلات اجتماعی ارائه کنند.

فداکار با اشاره به اینکه طی چند سال گذشته اقتصاد کشور فراز و نشیب هایی داشته است، تصریح کرد: وضعیت اقتصادی کشور صرفا وابسته به برجام نیست و امسال طبق آمارهای جهانی رشد اقتصادی داشته‌ ایم.

وی اظهار کرد: سال گذشته ۶۰ هزار تعهد اشتغال داشته‌ ایم، که استان کرمان به بیش از تعهد خود یعنی ۱۱۰ درصد عمل کرده و نشان از پویایی اقتصاد و اشتعال در استان دارد.

استاندار کرمان، با بیان این مطلب که بهبود روابط سیاست خارجی اتفاق افتاده است، خاطرنشان کرد: مردم همچنان متعهد به نظام و انقلاب هستند و در عرصه‌ های مختلف این را ثابت کرده‌ اند.

فداکار، با اشاره به اینکه دشمنان هزینه‌ های زیادی انجام داده‌ اند، اما ما باید هوشمندانه اتحاد خود را حفظ کنیم، افزود: در زمینه سرمایه‌ گذاری، استان ضعیف عمل کرده است و اجازه کار به فعالان اقتصادی داده نمی‌ شود.

وی با بیان این مطلب که مردم مشکلات زیادی دارند اما متعهد به نظام هستند، تأکید کرد: ما اعتقاد به ارتباط و استفاده از ظرفیت‌ های جوانان داریم و در این زمینه همواره جلساتی با گروه‌ های مختلفی از جوانان برگزار می‌ شود.

گفتنی است: در این نشست احزاب مختلف به بیان دیدگاه‌ها، پیشنهادات و انتقادات خود پرداختند.

استانداری کرمان

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha