فوت ۳۴ بیمار کرونایی در کمتر از یک ماه در استان کرمان

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان، گفت: در موج هشتم کرونا از ابتدای امسال و فقط در فروردین ماه، تاکنون ۳۴ بیمار بر اثر کرونا جان خود را از دست داده اند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ دکتر سعید صحبتی در مورد مبتلایان به کرونا در استان کرمان، گفت: ۱۶ نفر از شهروندان استان کرمان فقط در هفته چهارم فروردین‌ به علت کرونا جان باخته اند و سه هفته ابتدای سال نیز ۱۸ جانباخته کرونا ثبت شد.

وی افزود: موج هشتم کرونا از اسفند پارسال آغاز شد و هنوز هم درگیر این موج کرونا هستیم؛ اما شیب مبتلایان کرونا از این پس نزولی می شود؛ در واقع تعداد مبتلایان کرونا تا هفته قبل صعودی بود و از هفته جاری نزولی شده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان اعلام کرد: اکنون ۱۴۶ نفر به علت ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان های استان کرمان بستری هستند و در موج هشتم کرونا از ابتدای امسال و فقط در فروردین ماه، تاکنون ۳۴ بیمار بر اثر کرونا جان خود را از دست داده اند.

دکتر صحبتی عنوان کرد: بیشترین جانباختگان کرونا نیز به علت بیماری زمینه ای یا سن بالا بوده است؛ و عده ای از این افراد هم واکسن نزده بودند.

وی به مردم توصیه کرد: عموم مردم مخصوصا بیماران زمینه ای از ورود به فضاهای بسته و مکان های شلوغ خودداری کرده و نوبت واکسیناسیون خود را تکمیل کنند؛ زیرا عمده افرادی که اکنون در بیمارستان های استان کرمان بستری هستند، واکسن نزده اند یا واکسیناسیون ناقصی داشته اند.

صدا و سیما

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha