صادرات مرغ استان کرمان به پاکستان در آینده ای نزدیک

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان، وجود ۱۳ کشتارگاه مرغ در استان را ظرفیت برای کرمان دانست و تصریح کرد: می‌ توانیم در آینده نزدیک با پاکستان برای صادارت مرغ ارتباط برقرار کنیم، چون پاکستان دارای جمعیت بالایی است و ظرفیت کشتارگاه های استان در این مورد استفاده می‌ شود.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ امیر حسن زاده در جلسه تنظیم بازار استان کرمان که با محوریت امنیت غذایی برگزار شد، با اشاره به اینکه در حوزه تنظیم بازار شب عید، کار تیمی انجام و موجب اتفاقات خوبی در استان شد، گفت: وظیفه ما تامین مرغ سالم و با کیفیت با حداقل قیمت است.

وی بیان کرد: تولید مرغ یک صنعت است و هر تصمیم و اقدامی در مورد آن باید کارشناسانه و با حضور تولیدکننده و کارشناسان دامپزشکی باشد، که بتوانیم به صورت منطقی در مورد قیمت، قطعه‌ بندی، زمان کشتار بحث و گفتگو کنیم.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان، وجود ۱۳ کشتارگاه در استان را ظرفیت بسیار بالایی برای استان دانست و تصریح کرد: می‌ توانیم در آینده نزدیک با پاکستان برای صادارت مرغ ارتباط برقرار کنیم، چون پاکستان دارای جمعیت بالایی است و ظرفیت کشتارگاه های استان در این مورد استفاده می‌ شود.

حسن‌ زاده در راستای تحقق شعار سال و افزایش تولید، عنوان کرد: از هرگونه کمک تسهیلاتی و استفاده از تبصره ۱۸ به کشتارگاه هایی که در حال فعالیت و خدمتگزاری به مردم هستند در چارچوب قانون دریغ نکنیم.

وی اظهار داشت: در بحث مرغ مهمترین کار توزیع آن است، در توزیع به شمال و جنوب نگاه یکسانی داشته باشیم.

استانداری کرمان

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha