حجم کار امنیتی و انتظامی در استان کرمان بالاست

استاندار کرمان گفت: وسعت و تنوع استان کرمان به لحاظ جغرافیایی، اقتصادی، فرهنگی و غیره، حجم کار امنیتی و انتظامی استان را بالا برده است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ محمد مهدی فداکار در همایش فرماندهان، معاونان و روسای پلیس‌ های تخصصی استان کرمان، یاد و خاطره شهدای نظم و امنیت را گرامی داشت و کسب رتبه برتر فرمانده انتظامی استان کرمان از سوی ستاد کل نیروهای مسلح به عنوان یکی از مدیران نمونه سال ۱۴۰۱ را تبریک گفت.

وی، عنوان کرد: وسعت و تنوع استان کرمان به لحاظ آب و هوایی، فرهنگی و اقتصادی، طولانی بودن جاده‌ ها و مباحثی همچون اتباع خارجی و کویر، حجم کار امنیتی و انتظامی استان را بالا می‌ برد و همه این موارد و اقداماتی که برای مقابله و کنترل آن باید انجام دهیم، دائم ذهن دستگاه امنیتی و انتظامی را درگیر می‌ کند.

استاندار کرمان به شورای راهبری فناوری استان نیز اشاره و تصریح کرد: دانشگاه‌ ها، مراکز پژوهشی و پارک علم و فناوری در این شورا عضویت دارند و از فعالیت‌ ها و کارهای پژوهشی در حوزه‌ های مرتبط با انتظامی می‌ توان کمک گرفت.

حجم کار امنیتی و انتظامی در استان کرمان بالاست

راهبرد مهم موفقیت پلیس برخورداری از طرح و نقشه راه است

نماینده ولی فقیه امام جمعه کرمان یکی از راهبردهای مهم برای موفقیت پلیس را برخورداری از طرح و نقشه راه برای انجام همه ماموریت ها برشمرد.

حجت الاسلام"حسن علیدادی سلیمانی"در نشست شورای معاونین فرماندهی انتظامی استان کرمان با تبریک و تسلیت شهادت شهید"شهرکی"و همسر بزرگوار ایشان گفت: این حرکت تروریستی دل هر بنده مومنی را به درد می آورد و نشانگر مظلومیت مجموعه انتظامی است.

وی افزود: در این میان جا دارد کسب عنوان فرمانده نمونه را به مجموعه انتظامی استان کرمان تبریک بگوییم؛ چه اینکه کرمان یک استان پهناور با حوزه ماموریتی وسیعی است.

حجت الاسلام"علیدادی سلیمانی"بیان کرد: بر خود لازم می دانم مراتب سلام و احترام خود را به همه عزیزان انتظامی استان کرمان و مناطق همجوار ابلاغ و برای مشارکت با این عزیزان اعلام آمادگی کنیم.

وی ادامه داد: آنچه که یک فرمانده را در حوزه های ماموریتی خود با توفیق همراه می سازد؛ داشتن طرح و برنامه ماموریتی متناسب با جایگاه خود و نوع ماموریت ها است.

امام جمعه کرمان؛ بیان کرد: در این زمینه لازم است هر مسئولی دانش تخصصی در حوزه ماموریت خود را داشته باشد و بداند دقیقا جایگاه هدف و نوع ماموریتش چیست.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی ابراز کرد: در ادامه نیز آنچه که برای مامور انتظامی زینت محسوب می شود؛ انجام کارها برابر با موازین اخلاقی، مردم داری و روحیه خشوع است که خوشبختانه این رویکردها را در قاطبه نیروها شاهد هستیم.

شایان ذکر است؛ در این همایش با حضور نماینده ولی‌ فقیه در استان، استاندار کرمان و فرمانده انتظامی استان کرمان از پرنسل و فرماندهان انتظامی برتر استان تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha