قدردان تلاش‌ های جامعه فرهنگی، معلمان و اساتید فرهیخته هستیم

نماینده ولی‌ فقیه در استان و امام جمعه کرمان و استاندار کرمان در پیام مشترکی به مناسبت بزرگداشت مقام معلم از تلاش‌ های اثربخش جامعه فرهنگی، معلمان و اساتید فرهیخته استان برای تعلیم و تربیت اسلامی نسلی متعهد، پویا، خلاق و آینده‌ ساز قدردانی کردند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ متن پیام مشترک نماینده ولی‌ فقیه در استان و امام جمعه کرمان و استاندار کرمان به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم به شرح زیر است:

« به نام خداوند جان و خرد »

تعلیم و تربیت نیروی انسانی شایسته و کارآمد به دست توانای معلمان فرهیخته و دلسوز، اثرگذارترین عامل در پیشرفت و تعالی هر جامعه است. وجدان‌ های آگاه همواره ستایشگر انسان‌ هایی است، که با احساس مسئولیت و تعهد کامل به تعلیم و تربیت اسلامی نسلی متعهد، پویا، خلاق و آینده‌ ساز همت می‌ گمارند.

۱۲ اردیبهشت‌ ماه سالروز شهادت شهید آیت‌ الله مرتضی مطهری، متفکر و اسلام‌ شناس بزرگ، مجاهد عرصه‌ مبارزه نظری و فکری و قلم و بیان که روز معلم و استاد نام‌ گذاری شده است؛ فرصت مغتنمی است، تا مقام و جایگاه اندیشه، معلمان و اساتید به عنوان آینده‌ سازان واقعی جامعه، تکریم شود.

تلاش‌ های موثر و ارزشمند جامعه فرهنگی، معلمان و اساتید فرهیخته استان کرمان در افزایش اثربخشی و کارایی نظام آموزشی استان و درخشش و شکوفایی استعدادهای نهفته دانش‌ آموزان و دانشجویان مستعد و علاقه‌ مند در عرصه‌ های گوناگون علمی و فرهنگی قابل تقدیر و تشکر است.

به یقین نسل جوانی که در این مسیر پرورش می‌ یابد، ثروتی انبوه و ذخیره‌ای آنچنان عظیم است، که هیچ پدیده‌ ارزشمند دیگری برای استان با آن برابری نمی‌ کند.

اینجانبان ضمن ادای احترام به ارواح پاک و طیبه شهدای والامقام به ویژه استاد شهید مرتضی مطهری و شهدای معلم استان، فرا رسیدن روز و هفته بزرگداشت مقام معلم را به همه معلمان و اساتید استان کرمان، مشعل‌ داران علم و دانش و پیام‌آوران سعادت انسان‌ ها تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال عزت، بهروزی و توفیق روزافزون معلمان و اساتید عزیز را مسألت داریم.

حسن علیدادی سلیمانی

نماینده ولی‌ فقیه در استان و امام جمعه کرمان

محمدمهدی فداکار

استاندار کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha