آئین تجلیل از معلمان برتر استان کرمان برگزار شد

آیین تجلیل از معلمان نمونه استان کرمان یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه با حضور نماینده ولی‌ فقیه در استان و امام جمعه کرمان، استاندار کرمان، مدیر کل آموزش و پرورش استان و جمعی از مدیران در محل دانشگاه فرهنگیان کرمان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ آیین تجلیل از معلمان نمونه استان کرمان یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه با حضور نماینده ولی‌ فقیه در استان و امام جمعه کرمان، استاندار کرمان، مدیر کل آموزش و پرورش استان و جمعی از مدیران در محل دانشگاه فرهنگیان کرمان برگزار شد.

نماینده ولی‌ فقیه در استان و امام جمعه کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری، گفت: زندگی شهید مطهری صرف تعلیم و تربیت شد و این شهید از آغاز تا پایان زندگی خود با درس، معلمی و تعلیم و تعلم مأنوس بود و اگر بگوییم کل زندگی او صرف معلمی شد گزافه نیست.

آئین تجلیل از معلمان برتر استان کرمان برگزار شد

حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی با بیان اینکه شهید مطهری استاد توانمندی بود، اظهار داشت: اساتید شهید مطهری، افراد برجسته‌ ای همچون امام راحل و علامه طباطبایی بودند، ایشان از کلاس درس اساتید برجسته‌ ای همچون امام راحل بهره‌ مند شد و در عالم علم کسانی رشد می‌ کنند که اساتید برجسته‌ ای داشته باشند و شهید مطهری از این امر بهره‌ برد.

وی تصریح کرد: معلم خوب باید به لحاظ اخلاقی و رفتاری، عامل رشد دانش‌ آموزان شود و همچنین مطالب را به زیبایی و شیوایی بیان کند، معلم خوب معلمی است؛ که هم اخلاق و رفتارش خوب باشد و هم اینکه بتواند زوایای درس را به‌ گونه‌ ای زیبا و جذاب مطرح کند که دانش‌ آموز همه حواسش به معلم باشد و شهید مطهری به این امر معروف است.

امام جمعه کرمان خاطرنشان کرد: شهید مطهری معلمی تمام عیار و بی‌ نظیر هم در بیان و هم در قدرت ایمان برای نفوذ در روح دانش‌ آموزان بود و کمتر کسی مانند ایشان پیدا می‌ شود.

آئین تجلیل از معلمان برتر استان کرمان برگزار شد

محمد مهدی فداکار استاندار کرمان نیز با بیان اینکه در موفقیت‌ های هر جامعه نقش معلم بی بدیل است، گفت: اثرگذاری معلم در زندگی دانش‌آموز بیشتر از دیگر رسانه‌ ها و افراد است.

وی افزود: مسئولیت‌ های اجرایی زیادی در دوران خدمت خود داشتم، اما افتخاری بزرگتر از معلمی نیست.

شایان ذکر است؛ در این مراسم محمدمهدی فداکار، استاندار کرمان و رضا رضایی، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان به بیان خاطراتی از دوران معلمی خود پرداختند و در پایان از ۹ معلم نمونه استان تجلیل شد.

آئین تجلیل از معلمان برتر استان کرمان برگزار شد

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha