برگزاری جشنواره "جوانان برتر ایران زمین" در کرمان

جشنواره "جوانان برتر ایران زمین" به منظور شناسایی، معرفی الگوها و تجلیل از جوانان برتر، با معرفی جوانان نخبه استان کرمان پایان یافت.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ این جشنواره به منظور شناسایی، معرفی الگوها و تجلیل از جوانان برتر و با هدف زمینه سازی برای توسعه ارزش های متعالی و روحیه فداکاری و ایثار، خلاقیت، افزایش نشاط اجتماعی و امید به آینده، تقویت ایمان، روحیه خودباوری و اعتماد به نفس ملی برگزار شد.

همچنین؛ ایجاد زمینه های مشارکت در محورهای فرهنگی، علمی، اجتماعی و اقتصادی، حمایت از فعالیت‌ های هویت آفرین، تقویت روحیه تحقیق، ابداع و ابتکار، الگوسازی مناسب، شناسایی و ارزش نهادن به اندیشه‌های سازنده جوانان ایران اسلامی، از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره بود.

مراسم اختتامیه این جشنواره با حضور جمعی از مسئولین استان کرمان؛ از جمله پرفسور زاهدی و دکتر پورابراهیمی نمایندگان مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، میثم پاریزی مدیر کل و نژاد زمانی معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان و دکتر احمد یوسفی مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمان در سالن تلاش کرمان برگزار شد.

این آیین با ۱۲ موضوع تخصصی در چهار محور فرهنگی، علمی، اجتماعی و اقتصادی برگزار شد، که در انتها از: فرزاد دهقان اناری، نگین فروتن زابلی، امیر پذیرفته، امید احمدی، احمد اشتری، امیر طالبیان، محمد حسین بیلری، مجتبی محمدی جرجافکی، قاسم سرگزی، سعید افروز، مهلا نقیب زاده و امین گزستانی جوانان نخبه و برتر ۱۸ تا ۳۵ سال استان تجلیل شد.

همچنین طی این مراسم از مادر شهید "سعید دهقان اناری" از شهدای مدافع وطن تجلیل شد.

اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha