مشکلات بخش گلخانه ای؛ مانع اجرای تعهدات دولت می شود

رئیس کل دادگستری استان کرمان؛ گفت: عدم اجرای تعهدات دولت؛ از مشکلات واحدهای تولیدی به ویژه در بخش کشاورزی گلخانه‌ ای است، که باید پیگیری شده و تعهدات دولت به بخش خصوصی هر چه سریع تر برای رفع مشکلات فعالان این حوزه انجام شود.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان کرمان که با حضور معاون اقتصادی رئیس جمهور، استاندار کرمان، رئیس اتاق بازرگانی استان و سایر مسئولین برگزار شد، اظهار کرد: اقداماتی که امروز قوه قضائیه برای حمایت از بخش تولید انجام می‌ دهد، از وظایف ذاتی این قوه نیست، بلکه بر اساس تاکیدات ریاست قوه قضائیه با جدیت دنبال می‌ شود.

وی افزود: عدم اجرای تعهدات دولت؛ از مشکلات واحدهای تولیدی به ویژه در بخش کشاورزی گلخانه‌ ای است؛ که باید پیگیری شده و تعهدات دولت به بخش خصوصی هر چه سریع تر برای رفع مشکلات فعالان این حوزه انجام شود.

رئیس کل دادگستری استان کرمان، با اشاره به این مطلب که در حوزه دادرسی مالیاتی اقدامات خوبی در یکسال گذشته انجام شده است، تصریح کرد: در حوزه دادرسی‌ های مالیاتی آنچه مُرّ قانون بوده، اجرایی شده است و قضات بازنشسته و حقوقدانی مورد اعتماد قوه قضائیه جایگزین و آموزش‌ ها و هماهنگی‌ های لازم نیز با همکاری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی انجام شده است.

حجت الاسلام و المسلمین حمیدی افزود: در حال حاضر کار در هیئت‌ های مالیاتی به روز است و سعی شده با انجام وظایفی که در قانون پیش بینی شده، به این هیئت‌ ها کمک کنیم و البته تاکنون نیز به خوبی فعالیت داشته اند.

وی خاطرنشان کرد: مجموعه قضایی استان کرمان توانسته است؛ بخش عمده‌ ای از مشکلات واحدهای تولیدی را در ستاد استانی اجرای کلی سیاست‌ های اقتصاد مقاومتی رسیدگی کرده و به رفع آن‌ ها کمک کند و این در حالی است؛ که برخی موضوعات حل نشده در سایر کارگروه ها، در کارگروه اقتصاد مقاومتی دادگستری بررسی و رفع شده است.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کرمان نیز در این جلسه گفت: شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی در استان کرمان با ذینفعان بخش‌ های مختلف جلسه برگزار کرده و موضوعات را پیگیری می‌ کند.

سید مهدی طبیب زاده، افزود: استان کرمان در حوزه معادن جایگاه ویژه‌ ای دارد، بنابراین لازم است که به شورای معادن استان کرمان توجه ویژه‌ ای شود، زیرا با تفویض اختیارات لازم می‌ توان به فوریت مسائل را حل کرد.

اداره کل دادگستری استان کرمان

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha