اولویت توزیع اعتبارات سفر ریاست جمهوری، با توجه به ضرورت طرح هاست

استاندار کرمان گفت: توزیع اعتبارات سفر ریاست جمهوری در استان کرمان به صورت هدفمند و با ضرورت مکان و طرح صورت می‌ گیرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ محمد مهدی فداکار صبح امروز یکشنبه ۷ خرداد ماه در شورای برنامه‌ ریزی و توسعه استان در خصوص اعتبارات سفر ریاست جمهوری, افزود: بخشی از این توزیع نیز بسته به میزان جذب اعتبارات ملی است که دستگاه‌ ها در مصوبات سفر ریاست جمهوری تعهد تامین آن را از وزارتخانه‌ های مربوطه داده‌اند.

وی بار دیگر استفاده از ظرفیت قانونی مولدسازی را مورد تاکید قرار داد و گفت: تقریبا همه دستگاه‌ ها از محل مولدسازی می‌ توانند، درآمد خوبی به دست آورند و برای تکمیل و اجرای پروژه‌ های خود به کار گیرند.

محمدرضا وحیدی سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان نیز به ارائه سیاست ها و اولویت های بودجه استان در سال ۱۴۰۲ پرداخت و گفت: درآمدهای عمومی استان ۳ هزار و ۲۵۳ میلیارد تومان، اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ ای استانی هزار و ۵۴۱ میلیارد تومان، سه درصد نفت و گاز هزار و ۳۸۴ میلیارد تومان و حدود ۱۱۰ میلیارد تومان برای ورزش همگانی اختصاص داده شده است.

وی بیان کرد: ۵ هزار و ۶۲۳ میلیارد تومان در جداول بودجه ۱۴۰۲ برای استان کرمان درج شده که ۳۷.۷ درصد نسبت به سال قبل رشد دارد.

سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان، سایر منابع استان کرمان از محل ردیف‌های متفرقه را در سال جاری شامل تبصره ۶ ماده ۱۴ با ۱۴۷ درصد رشد و جبران خسارت ناشی از بهره‌ برداری معادن همانند قبل اعلام کرد.

وحیدی اظهار داشت: برای اتمام پروژه‌ های مهم و با پیشرفت بالای استان به ۱۷ هزار و ۲۲۸ میلیارد تومان اعتبار و حداقل ۶ سال زمان نیاز داریم و به همین دلیل باید پروژه‌ های با پیشرفت بالا در اولویت قرار گیرند، که امسال بتوانیم تعدادی را به بهره‌ برداری رساند.

وی، تکمیل ۵۲۰ کیلومتر راه اصلی، ۵ هزار سیستم نویت آبیاری، احیای ۷۰۰ قنات، ۴۰ طرح آبرسانی شهری، چهار سیلبند، آبگیری اولیه سد صفارود، تولید ۲۰ میلیون نهال سهمیه استان، چهار مجتمع اداری، طرح هادی در ۶۳۰ روستا، واکسینه کردن ۲.۵ میلیون راس دام، ۱۷۵ مدرسه، ۳۱ مرکز بهداشتی را بخشی از پروژه‌ های قابل اتمام استان در صورت تامین اعتبار بیان کرد.

استانداری کرمان

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha