انجام طرح نهضت مومنانه بمناسبت دهه ولایت و امامت توسط سپاه کرمان

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، گفت: توزیع بیش از صد هزار غذای گرم، ویزیت رایگان بیماران، آبرسانی به روستاها و ساخت مسکن برای محرومین از جمله فعالیت هایی است؛ که در قالب طرح نهضت مومنانه به مناسبت دهه ولایت و امامت توسط سپاه ثارالله استان کرمان در حال انجام است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سردار محمد علی نظری در گفتگویی در خصوص نهضت خدمت مومنانه دهه امامت و ولایت، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و شهدای غدیر و همچنین تبریک عید غدیر اظهار کرد: کمک های مومنانه و فعالیتهای عمرانی تحت عنوان نهضت خدمات مومنانه با همت گروه های جهادی جهاد سازندگی در دهه امامت و ولایت شروع به فعالیت کرد.

وی افزود: در این طرح، بیش از صد هزار غذای گرم که اقلام مورد نیاز توسط خیرین آماده و توسط ائمه جماعات، بسیجیان و گروه های جهادی بین نیازمندان حواشی شهر توزیع خواهد شد و در برخی نواحی توزیع آغاز شده و تا به امروز تعداد زیادی در اختیار نیازمندان قرار گرفته است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، تصریح کرد: طبق روال چهار سال گذشته بعد از شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی به عدد سن حاج قاسم ۶۳ روستا در هفت شهرستان آبرسانی کلید زده شده است، که تا دهه امامت و ولایت سال آینده این ۶۳ روستا به بهره برداری کامل خواهند رسید؛ که تعدادی از این روستا زودتر به بهره برداری خواهند رسید و امر آبرسانی توسط خیر و خارج از قالب قرارگاه امام حسن مجتبی(علیه السلام ) انجام می شود.

سردار نظری ادامه داد : عملیات اجرایی و کمک به ساخت و تکمیل مساجد و گلزار شهدای ۱۳ شهرستان و کمک به ساخت و ترمیم گلزار شهدای ۲۱ شهرستان نیز از جمله برنامه های در حال اجراست.

وی گفت: خدمت رایگان پزشکی در برخی از نقاط محروم استان با همکاری معاونت دفاع زیستی و گروه های جهادی در حال انجام است.

فرمانده سپاه ثارالله بیان کرد: در روز عید قربان بیش از ۳۰۰ راس گوسفند و گاو را نذر قربانی داشتیم؛ که توسط گروه های جهادی تقسیم و گوشت توسط گروه ها بین افراد نیازمند توزیع گردید.

سردار نظری ابراز کرد: توزیع بسته های معیشتی ، فرهنگی و ورزشی بین افراد نیازمند خصوصا بسته های عفاف و حجاب در قالب زیست عفیفانه توسط گروه های خودجوش بود، که این طرح نیز انجام شد.

سردار محمد علی نظری خاطر نشان کرد: عملیات‌ های عمرانی درون سپاه اعم از ساخت پایگاه های مقاومت، منازل مسکونی سازمانی، نهضت ملی مسکن کارکنان سپاه و کمک به ساخت ۱۷۱ منزل محرومین و غیره را نیز آغاز کرده‌ ایم؛ که لازم به ذکر است که ارزش ریالی تمامی کارهای انجام شده به ارزش ۳۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha