افزایش ضریب امنیتی منطقه با ایجاد ایست و بازرسی در شرق کرمان

رئیس کل دادگستری استان کرمان، گفت: موضوع ایجاد ایست و بازرسی در شرق استان کرمان را از طریق شورای تامین دنبال می کنیم و با راه اندازی این ایست و بازرسی، ضریب امنیتی در این منطقه ارتقا می یابد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ حجت‌ الاسلام ابراهیم حمیدی در آیین تکریم و معارفه رئیس دادگستری شهرستان بم، اظهار کرد: با توجه به قاچاق مواد مخدر و سرریز جرائم از استان‌ های همجوار، جاده ترانزیتی شهرستان بم نیاز به ایست و بازرسی دارد.

وی افزود: این مسئله می‌ تواند در بحث کاهش جرائم موثر باشد، که در شورای تامین استان پیگیری خواهد شد.

رئیس کل دادگستری استان کرمان، با اشاره به کلنگ زنی ساختمان دادسرای بم در سال ۹۸، تصریح کرد: متاسفانه این پروژه به دلیل کمبود اعتبارات پیشرفت نداشته است، که امیدواریم بتوانیم آن را تا پایان سال به بهره‌ برداری برسد.

حجت الاسلام حمیدی با اشاره به عملکرد خوب حوزه قضائی شهرستان بم با توجه به کمبودها و مشکلات، بیان کرد: نرخ رسیدگی در این شهرستان بیش از ۹۸ درصد بوده و در سه ماهه اول امسال ۹۹ درصد که دو درصد از میانگین استان کرمان بالاتر است.

وی با اشاره به سرریز مشکلات استان سیتسان و بلوچستان به استان کرمان مانند قاچاق سوخت و اتباع خارجی، خاطرنشان کرد: در دستگاه قضا برنامه‌ های مدونی در کل کشور در بحث مبارزه با قاچاق سوخت و اتباع وجود دارد .

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان؛ حفظ کاربری‌های فضای سبز را مهم دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به سیاست‌ هایی که دستگاه قضا در کشور دارد، حفظ کاربری ها اهمیت زیادی دارد و از حفظ و پشتیبانی باغ‌ شهرها و فضای سبز حمایت می‌ کنیم.

انتهای پیام

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha