آغاز اهدای زمین به خانواده های دارای ۳ فرزند به بالا در کرمان

با آماده‌ سازی و آغاز اهدای زمین رایگان به خانواده‌ های دارای سه فرزند و بیشتر در استان کرمان، ۷ خانواده طی ارتباط ویدئو کنفرانس با رئیس جمهور، قراردادهای خود را از استاندار کرمان دریافت کردند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ به میمنت عید غدیر خم و در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت با حضور دکتر محمد مهدی فداکار استاندار کرمان، اسناد قرارداد زمین‌ رایگان به صورت نمادین به ۷ خانواده کرمانی دارای سه فرزند و بیشتر اهدا شد.

این مراسم ظهر امروز شنبه ۱۷ تیر ماه در محل دفتر استاندار کرمان و پس از برگزاری شورای عالی مسکن با حضور رئیس جمهور(ویدئو کنفرانس) انجام شد.

آغاز اهدای زمین به خانواده های دارای ۳ فرزند به بالا در کرمان

به گفته رضا حافظی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان، ۴ هزار نفر متقاضی در استان کرمان در قالب قانون جوانی جمعیت ثبت‌ نام کرده‌ اند، که اسناد قرارداد واگذاری به ۲۴۰ خانواده آماده شده و از طریق ادارات شهرستان تقدیم‌ خانواده می‌شود.

وی عنوان کرد: اهدای زمین رایگان در این قانون، یک مشوق برای خانواده‌ هایی است، که فرزند سوم و بالاتر آنها از ۲۴ آبان ۱۴۰۰ به بعد متولد شده‌اند و یک قطعه زمین به مساحت حداکثر ۲۰۰ مترمربع به آنها اعطا می‌ شود.

آغاز اهدای زمین به خانواده های دارای ۳ فرزند به بالا در کرمان

استانداری کرمان

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha