جذب ۲۷۸ میلیون دلار سرمایه خارجی در استان کرمان 

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان کرمان، گفت: سال گذشته در مجموع بیش از ۲۷۸ میلیون دلار سرمایه خارجی جذب شده برای استان کرمان در دفاتر سازمان سرمایه‌ گذاری به ثبت رسیده است. 

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ صادق سلطانی نژاد در سومین کارگروه اشتغال استان کرمان؛ گفت: سال گذشته در مجموع بیش از ۲۷۸ میلیون دلار سرمایه خارجی جذب شده برای استان کرمان در دفاتر سازمان سرمایه‌ گذاری به ثبت رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری نیز مبلغ ۲۵ میلیون و ۹۵۵ هزار دلار با ارزش تقریبی بیش از ۱۰۰۰ میلیارد تومان سرمایه خارجی وارده برای استان کرمان در دفاتر سازمان سرمایه‌ گذاری به ثبت رسیده است.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان کرمان تصریح کرد: سال گذشه استان کرمان با جذب بیش از ۲۷۸ میلیون و ۲۷۷ هزار دلار سرمایه خارجی با ارزش تقریبی بیش از ۱۱ هزار میلیارد تومان، رتبه اول را در بین استان‌ های کشور در زمیه جذب سرمایه‌ گذاری خارجی به خود اختصاص داده است.

سلطانی‌ نژاد اضافه کرد: در سال گذشته برای هفت طرح در استان کرمان جمعا به ارزش ۴۸ میلیون و ۴۱ هزار دلار معادل ۲ هزار میلیارد تومان مجوز سرمایه‌ گذاری خارجی صادر شده است.

وی بیان داشت: از ابتدای سال جاری نیز پرونده مربوط به ۵ طرح سرمایه‌ گذاری به سازمان ارسال شده؛ که تاکنون ۴ مجوز جمعا به ارزش ۴۶ میلیون و ۹۲۱ هزار دلار معادل ۱۹۷۰ میلیارد تومان برای طرح‌ های استان کرمان صادر شده و یک پرونده نیز در دست بررسی است.

استانداری کرمان

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha