افتتاح ۲۱۸ واحد مسکونی ویژه مددجویان بهزیستی استان کرمان

معاون مشارکت های مردمی بهزیستی استان کرمان، گفت: ۲۱۸ واحد مسکونی ویژه مددجویان این سازمان به مناسبت هفته بهزیستی به طور همزمان با سراسر کشور در استان کرمان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ علی اکبر دستجردی با اشاره به اینکه ۲۱۸ واحد مسکونی مربوط به مددجویان و افراد دارای معلولیت همزمان در سراسر استان کرمان به بهره برداری می رسد، گفت: از این تعداد ۳۵ واحد مسکونی در شهرستان کرمان و مابقی مربوط به دیگر شهرستان های استان کرمان بوده است.

وی افزود: بهزیستی تلاش می‌ کند؛ تا با همکاری مسئولان استانی، دستگاه‌ های مختلف و همچنین تلاش مؤثری که رسانه‌ ها انجام می‌ دهند، به جامعه هدف خدمات مختلفی را ارائه کند.

معاون مشارکت های مردمی بهزیستی استان کرمان، در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در پرداخت تسهیلات از ظرفیت بانک‌ های عامل و در حوزه مسکن و اشتغال نیز از مساعدت دستگاه‌ های خدمات‌ رسان استفاده می‌ کنیم، تا رضایت جامعه هدف را فراهم کنیم.

دستجردی تصریح کرد: برای هرکدام از این واحدهای مسکونی از سوی بهزیستی ۱۰۰میلیون تومان به عنوان بلاعوض و ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات کم بهره پرداخت شده است.

مرجان سلطانی مدیر بهزیستی شهرستان کرمان نیز در این مراسم گفت: یکی از رسالت های مهم و اثرگذار سازمان بهزیستی در بحث توانمندسازی گروه‌ های هدف کمک به تامین و ساخت مسکن مددجویان و معلولان است.

وی بیان کرد: دفتر مسکن بهزیستی شهرستان کرمان با تدوین یک برنامه هدفمند برنامه‌ ریزی لازم را برای کمک به تامین و ساخت واحدهای مسکونی در سال جاری انجام داده است.

اداره کل بهزیستی استان کرمان

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha