راه اندازی ۲۰ پایگاه آزمون استخدامی آموزگاری در استان کرمان

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به راه اندازی ۲۰ پایگاه ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی آموزگاری در استان کرمان از استخدام ۷۵۹ معلم در آزمون استخدامی سال ۱۴۰۱ در استان بعد از انجام روند ارزیابی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ رضا رضایی در بازدید از فرایند ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی آموزگاری در هنرستان دخترانه مدرس با بیان اینکه معلمان پرچمداران اصلی نظام تعلیم و تربیت هستند ؛ گفت: جذب و استخدام معلم توانمند، علمی، کارآمد و در تراز جمهوری اسلامی ایران مهمترین راهبرد آموزش و پرورش استان در جذب آموزگاران دوره ابتدایی و استثنایی است.

وی با اشاره به راه اندازی ۲۰ پایگاه ارزیابی در استان خاطر نشان کرد: دوره ارزیابی تکمیلی برای جذب معلمان با استفاده از دانش روز و تجربیات گذشته و الگوی ارزیابی تکمیلی برای جذب و به‌ کارگیری معلمان از طریق ماده ۲۸ طراحی شد تا بهترین افراد برای معلمی انتخاب شوند.

راه اندازی ۲۰ پایگاه آزمون استخدامی آموزگاری در استان کرمان

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه در روند ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی آموزگاری یک فرآیند علمی، عادلانه و متناسب با نیاز آموزش‌ و پرورش طراحی‌ شده است و این حرکت نسبت به سال‌ های گذشته فرق کرده است؛ تصریح کرد: در مرحله اول یکهزار و ۷۰۰ نفر(سه برابر ظرفیت) در آزمون پذیرفته شده اند؛ که بعد از ارزیابی های انجام شده، ۷۵۹ نفر به عنوان آموزگار مدارس ابتدایی و استثنایی استخدام آموزش و پرورش خواهند شد.

رضایی بیان کرد: روند ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی آموزگاری دوره ابتدایی و استثنایی در استان کرمان از ۲۴ تیرماه سال جاری در استان کرمان آغاز شده و تا ۱۱ مرداد ماه جاری ادامه دارد.

شایان ذکر است؛ مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان از فرآیند ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی آموزگاری در هنرستان فنی و حرفه ای نمونه دولتی مدرس بازدید کرد.

اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha