رسیدگی متمرکز به پرونده های مربوط به "ورشکستگی" در استان کرمان

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: اداره تصفیه و امور ورشکستگی استان کرمان راه اندازی شده است و تمامی پرونده های مربوط به این حوزه در این اداره به صورت متمرکز مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ حجت الاسلام و المسلمین حمیدی در شورای معاونین دادگستری استان کرمان با حضور مدیر کل تصفیه و امور ورشکستگی قوه قضائیه ضمن بیان این مطلب که اداره تصفیه و امور ورشکستگی در استان کرمان نوپا است و نیاز به حمایت‌ های آموزشی دارد، اظهار کرد: روسای دادگستری‌ ها باید وقتی پرونده ورشکستگی در محاکم ثبت می‌ شود، به مرکز استان اطلاع دهند تا این پرونده‌ ها به صورت متمرکز در استان مورد رسیدگی قرار گیرد.

وی افزود: اداره تصفیه و امور ورشکستگی استان راه اندازی شده است و تمامی پرونده های مربوط به این حوزه در این اداره به صورت متمرکز مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

رئیس کل دادگستری استان کرمان؛ یادآور شد: در اوضاع اقتصادی فعلی جامعه افراد زیادی به دنبال استفاده از مزایای قانون ورشکستگی هستند و از این رو در کنار رسیدگی به پرونده‌ های مربوط به تصفیه و امور ورشکستگی باید به تقصیر، تقلب و ... نیز با جدیت رسیدگی شود.

حجت الاسلام حمیدی در بخش دیگری از سخنان خود؛ گفت: امسال مراسم عزاداری امام حسین (ع) با شکوه و عظمت در کشور و در جای جای استان کرمان برگزار شد و شور حسینی یکبار دیگر در جامعه ما طنین انداز شد.
وی ضمن بیان این مطلب که مراسمات دهه اول ماه محرم در سال جاری پس از سال‌های کرونایی، با شکوه برگزار شد و جا دارد از مردم متدین استان و کشور تقدیر کنیم، خاطرنشان کرد: با حضور نیروهای امنیتی، نظامی، انتظامی، قضایی، روسای دادگستری‌ها و دادستان‌ها و تشکیل جلسات شورای تامین، تمهیدات خوبی در استان اندیشیده شد و در حالی که تهدیداتی نیز وجود داشت، و قبل از تاسوعا و عاشورا تیم‌ هایی در استان و کشور ضربه خوردند که قصد داشتند مراسمات عزای امام حسین (ع) را هدف خود قرار دهند، الحمدالله دشمن در انجام اهداف خود ناکام ماند.

اداره کل دادگستری استان کرمان

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha