پیش ثبت نام انتخابات فقط از طریق پنجره واحد وزارت کشور

استاندار کرمان، گفت: نیازی به مراجعه حضوری داوطلبان برای پیش ‌ثبت‌ نام انتخابات نیست و این فرآیند از طریق پنجره واحد وزارت کشور انجام می‌ شود.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ با آغاز رسمی فرآیند انتخابات و شروع پیش‌ ثبت‌نام از داوطلبان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ساعت ۸ صبح امروز ۱۶ مرداد ماه، محمد مهدی فداکار استاندار کرمان در مراسمی به همین منظور در محل فرمانداری کرمان حضور یافت.

وی با اشاره به قانون جدید انتخابات گفت: یکی از تغییرات صورت گرفته مربوط به پیش ثبت‌ نام داوطلبان است، که به مدت یک هفته از امروز تا ۲۲ مرداد انجام می‌ شود.

استاندار کرمان، بیان داشت: داوطلبان از طریق پنجره واحد وزارت کشور به آدرس http://keshvar.moi.ir به لینک «ثبت درخواست متقاضیان داوطلبی در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی» وارد شده و با بارگذاری مدارک، کد رهگیری دریافت ‌می‌ کنند.

فداکار، با تاکید بر اینکه در پیش ثبت‌نام مهمترین مسئله دریافت کد رهگیری است، افزود: پیش ثبت‌ نام از طریق سامانه انجام می‌ شود و داوطلبان در صورت ابهام و نیاز به راهنمایی می‌ توانند از طریق ستاد انتخابات پاسخ خود را دریافت کنند.

وی، برگزاری انتخابات را فرآیند پرزحمت و بزرگترین اتفاق سیاسی کشور دانست و گفت: برگزای انتخابات برای کشور اهمیت فوق‌ العاده ای دارد. در بعد داخلی و خارجی، اصل مشارکت مردم و جهتگیری آنها مشخص می‌ شود.

استاندار کرمان، تصریح کرد: اعضای ستاد انتخابات به عنوان مجریان برگزاری هستند و وظیفه دارند در کمال بی‌ طرفی انتخابات سالم و با کمترین حاشیه را به سامان برسانند.

استانداری کرمان

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha