پیگیری سهم استان کرمان از حقوق دولتی معادن

استاندار کرمان بر پیگیری سهم استان کرمان از حقوق دولتی معادن تاکید و تصریح کرد: نباید این کار به پایان سال موکول شود.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ محمد مهدی فداکار در جلسه شورای توسعه و برنامه‌ ریزی استان کرمان با اشاره به مانده اعتبار تملک دارایی از بودجه سال قبل در حساب دستگاه‌ های اجرایی عنوان کرد: اگر دستگاه‌ ها اعتبارات را تا پایان شهریور ماه جذب نکنند، در تخصیص اعتبارات بعدی به شکل دیگری عمل خواهد شد و تخصیصی نخواهیم داد.

وی در ادامه بر پیگیری سهم استان کرمان از حقوق دولتی معادن تاکید و بیان کرد: نباید این کار به پایان سال موکول شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان نیز در این جلسه با اشاره به برنامه هفتم توسعه اظهار کرد: همه نگاه ها به این برنامه خواهد بود و باید با نگاه کارشناسی و استفاده از ظرفیت وزارتخانه و نمایندگان مجلس، این ظرفیت دنبال شود.

بیگ‌ زاده تصریح کرد: پنج سال آینده توسعه کشور در این برنامه است و مدیران باید در برنامه‌ ریزی نقش‌ آفرینی کنند، تا بازخورد مناسبی به مجلس داده شود.

محمد رضا وحیدی سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ ریزی استان کرمان نیز با بیان اینکه ۳۰ دستگاه استانی مشمول نظام بودجه ای هستند، اعتبار ابلاغی استان در بخش هزینه‌ ای را یک هزار و ۷۷۸ میلیارد تومان اعلام و بیان کرد: تا الان ۳۸.۷ درصد این اعتبار تخصیص یافته است.

وی بیان کرد: در بخش اعتبارات تملک نیز ۵ هزار و ۶۳۰ میلیارد تومان از اعتبارات سال جاری ابلاغ شده است.

سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ ریزی استان کرمان خاطرنشان کرد: مانده اعتبارات دستگاه های اجرایی که تا آخر ماه فرصت قانونی برای هزینه‌ کرد آن را دارند، یک هزار و ۹۱۱ میلیارد تومان در حساب دستگاه‌ ها است؛ که اکثر این اعتبارات قرارداد منعقد شده و در حال بررسی صورت وضیعت پیمانکاران هستند و پیش‌ بینی می‌ شود؛ ۸۰ درصد آن را بتوانند جذب کنند./ استانداری کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha