افتتاح ۴ طرح درمانی از جمله بخش بیماران خاص تالاسمی در منوجان و رودبارجنوب

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت از افتتاح بخش بیماران خاص تالاسمی در بیمارستان امام حسین(ع) منوجان خبر داد و گفت: این مرکز تخصصی برای ارائه خدمات به این بیماران با ۱۵ تخت و زیربنای ۲۶۴ متر مربع توسط خیرین راه‌ اندازی و تجهیز شده است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ دکتر علی اصغر خیرخواه، در مورد این طرح های درمانی؛ گفت: با حضور مدیر کل امور خیرین سلامت و موسسات خیریه سلامت، رئیس نظام پزشکی شهرستان های جنوبی، سرپرست معاونت درمان و مسئولان محلی منوجان پانسیون پزشکان بیمارستان منوجان افتتاح شد.

وی افزود: این پانسیون شش واحدی در ۲ طبقه با زیربنای ۶۰۰ متر مربع و اعتبار ۴ میلیارد تومان تجهیز و احداث شد.

بخش تالاسمی بیمارستان منوجان افتتاح شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در حاشیه افتتاح بخش تالاسمی بیمارستان منوجان؛ اظهار داشت: بخش تالاسمی در تمام بیمارستان های منطقه فعال است، فقط بیمارستان منوجان فاقد این بخش بود، که خوشبختانه امروز آغاز به کار کرد.

خیرخواه افزود: با توجه به تعداد بیماران تالاسمی راه اندازی بخش تالاسمی در منوجان ضروری بود و در حال حاضر امکان پوشش یک تا سه بیمار در روز وجود دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: این بخش با اعتباری حدود ۳۰۰ میلیون تومان تجهیز شده است.

عملیات احداث ساختمان مرکز تالاسمی بیمارستان منوجان آغاز شد

دکتر خیرخواه تصریح کرد: با حضور محمد جواد حیدری پور مدیر کل امور خیرین سلامت و موسسات خیریه سلامت، رئیس نظام پزشکی شهرستانهای جنوبی، سرپرست معاونت درمان و مسئولان محلی منوجان عملیات احداث ساختمان مرکز تالاسمی بیمارستان امام حسین علیه السلام منوجان با زیربنای ۲۰۰ متر مربع آغاز شد.

وی اضافه کرد: همچنین؛ عملیات احداث ساختمان مرکز تالاسمی بیمارستان امام حسین علیه السلام منوجان با زیربنای ۲۰۰ متر مربع آغاز شد.

مرکز تالاسمی رودبار جنوب افتتاح شد

مرکز تالاسمی بیمارستان رودبار جنوب با حضور مدیرکل امور خیرین سلامت، دکتر خیرخواه رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، امام جمعه رودبار و ... افتتاح شد.

دکتر خیرخواه در حاشیه این آیین ضمن تقدیر از مشارکت خیران در حوزه سلامت اظهار داشت: سلامت یکی از مهمترین مولفه های پیشرفت و توسعه یک جامعه است و خوشبختانه در نظام مقدس جمهوری اسلامی هر روز شاهد دستاوردهای بزرگی در این بخش از منطقه هستیم.

وی با اشاره به وجود ۱۱۰ بیمار تالاسمی در رودبار و جازموریان که پیش از این خدمات را در شهرستان های جیرفت و کهنوج دریافت می کردند، افزود: همواره تلاش ما بر این بوده که با در دسترس قرار دادن، خدمات رنج بیماران را کاهش دهیم و در این راستا با پیگیری های صورت گرفته، خوشبختاته خیران مشارکت خوبی در مناطق مختلف جنوب کرمان داشتند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت خاطرنشان کرد: امروز شاهد به ثمر نشستن، یکی از طرح های خیرساز با زیربنای ۲۶۴ متر مربع و ۱۵ تخت با تجهیزات کامل هستیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha