تاکید مشاور رئیس سازمان بهزیستی کشور بر اشاعه مسائل فرهنگی

مشاور امور فرهنگی رئیس سازمان بهزیستی کشور در سفر خود به استان کرمان از اشاعه و ترویج مسایل فرهنگی بین مددجویان به عنوان یک ضرورت یاد کرد، که سازمان بهزیستی به آن ورود کرده است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ حجت الاسلام محمد تقی وکیل پور در سفر خود به استان کرمان در حاشیه بازدید از مراکز تحت نظارت اداره کل بهزیستی این استان، ضمن ابراز خرسندی از حضور در استان پهناور کرمان، ارائه خدمات گسترده و متعدد بهزیستی در این استان را قابل قدردانی دانست.

وی افزود: علاوه بر فعالیت مددکاری و ارائه خدمات به جامعه هدف بهزیستی، باید در بعد فرهنگی نیز تلاش کرد، که البته کرمان در این ترویج و اشاعه مسائل فرهنگی موفق عمل کرده است.

 مشاور رئیس سازمان بهزیستی کشور عنوان کرد: رساندن خدمات تخصصی و متعدد بهزیستی با این کیفیت و کمیت به افراد نیازمند استفاده از این خدمات، باتوجه به گستردگی استان و کمبود امکانات، نشان از همت بلند و دل دریایی همه کسانی دارد که بی هیچ چشمداشتی قدم در این مسیر پر فراز و نشیب گذاشته اند.

حجت الاسلام وکیل پور گفت: پیشبرد اهداف و سیاست‌های توانمندسازی بهزیستی با همراهی پررنگ‌ تر خیّران و تشکل‌ های مردم نهاد با سرعت و کیفیت مطلوب‌ تری به سرانجام برسد.

شایان ذکر است؛ از دیگر برنامه های مشاور امور فرهنگی رئیس سازمان بهزیستی کشور، بازدید از اورژانس اجتماعی کرمان، مرکز نگهدارای از کودکان معلول ذهنی زیر ۱۴ سال فیاض بخش، شیرخوارگاه مادر، مرکز نگهداری از کودکان کار و خیابانی و روند ارائه خدمات در این مراکز بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha