نقش مردم در پاسداری از مرزهای فرهنگی قابل تامل است
تصویر آرشیوی است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در آئین اختتامیه دومین جشنواره استانی موسیقی نواحی که به میزبانی شهرستان بافت و با همت شرکت احیاء استیل بافت برگزار شد، نقش مردم را در پاسداری از مرزهای فرهنگی مهم و قابل تامل خواند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ محسن روحی در این مراسم با گرامیداشت یاد شهدا و تقدیر از حضور ۸ هزار نفری مردم شهرستان بافت در طول ۳ شب برگزاری این جشنواره، بیان کرد: قطعاً پاسداری از مرزهای فرهنگی بدون مشارکت مردم ممکن نیست. نقش پر رنگ مردم در پاسداری از مرزهای فرهنگی قابل تامل است و باید به آن پرداخته شود.

وی با بیان اینکه معرفت و هویت ما در موسیقی نواحی نهفته است که باید توسط مردم حفظ و به نسل‌ های بعد منقل شود، افزود: مشارکت مدیران شهرستان بافت و شرکت احیاء استیل بافت در برگزاری این رویداد قابل تقدیر است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با ابراز خرسندی از برگزاری دومین جشنواره موسیقی نواحی استان در شهرستان بافت پس از ۱۵ سال، ابراز امیدواری کرد که با حمایت مسئولان شهرستان بافت و حمایت شرکت احیاء استیل بافت این جشنواره هر ساله در بافت برگزار شود.

محسن روحی ضمن تشکر از ۲۳ گروه موسیقی و هنرمندانی که در دومین جشنواره استانی موسیقی نواحی شرکت کردند، اظهار کرد: امیدواریم موسیقی فاخر نواحی با همراهی هنرمندان این حوزه در قالب مکتب خانه‌ های موسیقی به نسل‌ های بعد منتقل شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha