نیروهای سپاه، مردانی همیشه حاضر در صحنه هستند

استاندار کرمان، نیروهای سپاه را مردان همیشه در صحنه توصیف کرد و گفت: فعالیت‌ های همه جانبه سپاه، نشانی بر پویایی و خلاقیت این مجموعه است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ دکتر محمد مهدی فداکار استاندار کرمان در دیدار با فرمانده جدید سپاه ثارالله استان کرمان، با تبریک انتصاب سردار نظری به عنوان فرماندهی سپاه ثارالله استان عنوان کرد: عملکرد خوب ایشان در دوره‌ های قبل نشان از ظرفیت ایشان برای اداره و ارتقای این مجموعه است.


وی، سپاه را سنگ زیرین آسیاب انقلاب توصیف کرد و افزود: نیروهای سپاه، مردانی همیشه حاضر در صحنه هستند و نقش موثری را در شرایط بحران، اقتصادی، سازندگی، دفاع، نظامی، امنیتی، سیاسی و حتی حوزه درمان ایفا می‌ کنند.  


استاندار کرمان ادامه داد: سپاه پاسداران مجموعه‌ ای بسیار خلاق است که رکودی ندارد و متناسب با شرایط روز در حوزه نرم‌ افزاری، تئوری و سخت‌ افزاری تجهیز شده است.


فداکار گفت: این فعالیت‌ های همه جانبه به پویایی سازمان نیاز دارد که در سپاه ثارالله شاهد آن هستیم و ضمن حفظ ساختار و آرمان‌ های اصلی خود از امور جاری مردم غفلت نمی‌ کند.


وی با اشاره به بارش‌ های سیل‌ آسای اخیر و حضور نیروهای سپاه در امدادرسانی به سیل‌ زدگان گفت: تفکر انقلابی در نیروهای سپاه جریان دارد و در جریان سیل اخیر مجموعه سپاه کمک حال اجرایی ما بودند.


استاندار کرمان اظهار داشت: شب‌ ها و روزهای سختی را در سیل شهر رفسنجان و حجم بالای آب‌های روان داشتیم که با کمک نیروهای بسیج و سپاه انتقال سیل‌ زدگان به مناطق امن به خوبی صورت گرفت و با تمام قوا و تجهیزات کمک‌ رسانی کردند.


فداکار گفت: همکاری‌ ها و ارتباط دولت با سپاه برقرار است و بر حسب وظیفه کارمان را انجام می‌ دهیم.

نیروهای سپاه، مردانی همیشه حاضر در صحنه هستند


 سردار محمد علی نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان نیز در این دیدار عنوان کرد: وظیفه خود می‌ دانیم هر کجا مردم به کمکی نیاز داشته باشند و یا آسیبی آنها را تهدید می‌ کند، در کنار آنها باشیم.


وی بیان داشت: سعی کرده‌ایم که سپاه مامن و پناهگاهی برای مردم باشد، خدمات اجتماعی، آبرسانی شرب و کشاورزی، محرومیت‌زدایی، حاشیه‌شهر، تهیه جهیزیه و آسیب‌های اجتماعی از برنامه‌هایی است که وظیفه می‌دانیم در کنار وظایف اصلی خود انجام دهیم.


فرمانده سپاه ثارالله کرمان ادامه داد: با تمام امکانات و نیروها برای کمک و خدمت به مردم که خط قرمز ما هستند، آمادگی داریم.


سردار نظری با اشاره به سیل اخیر استان و خسارت زیاد به شهرستان رفسنجان گفت: به کار جهادی برای تخلیه مزارع و معابر از آب و گل به جای مانده از سیلاب نیاز داریم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha