سفر ۲ روزه رئیس جمهور به استان کرمان

استاندار کرمان گفت: سفر رئیس جمهور به کرمان به واسطه گستردگی استان دو روزه و در روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۰ و ۲۱ مرداد ماه خواهد بود. 

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان، دکتر محمد مهدی فداکار صبح امروز چهارشنبه ۱۹ مرداد ماه، با اعلام سفر دو روزه رئیس جمهور و هیات دولت به استان کرمان، عنوان کرد: رئیس جمهور و هیات همراه از ظهر پنج‌ شنبه ۲۰ مرداد تا جمعه شب ۲۱ مرداد در استان کرمان حضور خواهند داشت.

وی افزود: بازدید از پروژه‌ ها، دیدارهای مردمی، شورای اداری، نشست با فعالان اقتصادی و شورای معادن، نشست خبری و دیدار با نخبگان از برنامه‌ های رئیس جمهور در استان کرمان می باشد.

استاندار کرمان تصریح کرد: معاونان وزرا نیز در استان و دستگاه‌ های مربوطه حضور می‌ یابند و پاسخگوی مراجعات مردمی به دستگاه هستند.

فداکار گفت: جزئیات دیدار و برنامه‌ های سفر رئیس جمهور و وزرای همراه در گفتگوی ویژه خبری امشب شبکه کرمان اطلاع‌ رسانی می‌شود.

وی اظهار داشت: مصوبات خوبی برای استان کرمان در حوزه‌ های بهداشت و درمان، آموزش و پرورش، آموزش عالی، زیر ساخت شامل آب و راه دیده شده که رئیس جمهور در نشست خبری اعلام خواهند نمود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha