امید آفرینی توسط رسانه ها،  مهم ترین نیاز جامعه امروزی

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان, در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار، گفت: امروزه در کنار آگاهی بخشی، تولید امید مهم‌ترین نیاز جامعه است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ محسن روحی در این مراسم با گرامیداشت یاد شهدا از حضور استاندار و مدیران استان در مراسم بزرگداشت روز خبرنگار تشکر کرد و گفت: تقارن روز خبرنگار امسال با روز عاشورا و سفر رئیس‌ جمهور، سبب تاخیر در برگزاری این مراسم بود که امیدواریم در سال‌ های آینده جبران شود.

وی در ادامه، افزود: در بزرگداشت مقام خبرنگار و پیام‌ رسانی همین بس که زینب کبری(س) و امام سجاد(ع) پیام‌ رسان واقعه عظیم کربلا بودند و امروز نیز خبرنگاران به تاسی از پیام‌ رسانان کربلا باید ایثار، از خود گذشتگی و مقاومت ملت ایران را در شرایط کنونی جامعه انعکاس دهند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، بیان کرد: امروزه در کنار آگاهی بخشی، تولید امید مهم‌ترین نیاز جامعه است؛ در استان کرمان ۳۶۲ رسانه داریم و اصحاب رسانه باید برای این امر مهم تلاش کنند؛ مسئولان استان نیز باید با همکاری با اصحاب رسانه این تلاش را قدر بدانند تا با همکاری یکدیگر آینده‌ ای بهتر برای کشور عزیزمان رقم بزنیم.

شایان ذکر است، این مراسم در کرمان با حضور استاندار، دادستان عمومی و انقلاب استان، مدیر کل میراث فرهنگی و صنایع دستی استان، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان، جمعی از مدیران و اصحاب رسانه کرمان، به طور همزمان در سیرجان و رفسنجان نیز برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha