تاکید استاندار کرمان بر رفع مشکلات دو طرح بزرگ "معدن درآلو" و "پالایشگاه پلاسمای خون"

استاندار کرمان در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان کرمان، بر رفع مشکلات پیش روی دو طرح بزرگ معدنی و درمانی استان کرمان که اولی احداث "کارخانه مس درآلو" و دومی نیز تکمیل "پالایشگاه پلاسمای خون" استان است، تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛محمد مهدی فداکار در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان کرمان؛ با تاکید بر بهره‌ برداری هر چه سریع تر از طرح معدنی احداث کارخانه مس درآلو، گفت: بحث معدن درآلو به دلیل اهمیت اشتغالزایی آن، باید سریع تر اقدام و مشکلاتی که در این طرح وجود دارد، هر چه زودتر پیگیری شوند تا فضای اجتماعی برای کارهای دیگر فراهم گردد.

وی در مورد طرح های دانشگاه علوم پزشکی نیز، عنوان کرد: پالایشگاه پلاسمای خون طرح مهمی است و نیاز حیاتی کشور محسوب می‌ شود و نباید نیمه تمام بماند، لذا اگر شرکت دیگری متقاضی اجرای این طرح است و دنبال دریافت تسهیلات و ... نیست، اعلام آمادگی کند و ما نیز همکاری لازم را خواهیم کرد.


استاندار کرمان، در ادامه افزود: زمین ۸۰ هکتاری به پالایشگاه پلاسمای خون کرمان اختصاص یافته و برداشت ما این است که مجری فعلی این طرح، نمی‌ تواند کار را ادامه دهد، هرچند مجری پالایشگاه پلاسمای خون پیگیر ادامه کار هست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha