همایش "سنگر سازان بی سنگر" در کرمان

صبح امروز مصادف با آخرین روز هفته دفاع مقدس«همایش سنگر سازان بی سنگر» با حضور استاندار کرمان، فرمانده سپاه ثارالله استان، مدیر کل جهاد کشاورزی و سایر مسئولین در محل حسینیه ثارالله برگزار شد و از کتاب «نقش جهادگران استان کرمان در دفاع مقدس» رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ محمد مهدی فداکار در این همایش ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهید حاج قاسم سلیمانی؛ از دشواری کار نیروهای جهاد در دفاع مقدس سخن گفت و افزود: کار بچه‌ های جهاد سخت‌ تر از رزمنده‌ ها بود، زیرا در سخت‌رترین شرایط جنگی که رزمنده‌ ها به دنبال جان‌ پناه بودند، نیروهای جهاد در حال سنگرسازی بودند.


وی به ذکر خاطره‌ ای از عملیات والفجر ۱۰ پرداخت و بیان کرد: ساعات اول تحویل سال ۶۷ بود، امکانات چندانی هم برای درست کردن جان‌ پناه نداشتیم، اما بچه‌ های جهاد تا صبح با بلدوزر کار کردند و خاکرریزی درست شد که شرایط را برای حفاظت از رزمنده‌ ها در روزهای بعد راحت‌ تر کرد.


استاندار کرمان گفت: اجر و مزد همه این زحمات و تحمل سختی‌ ها را خداوند به بهترین شکل عطا خواهد کرد.

همایش "سنگر سازان بی سنگر" در کرمان

حجت‌ الاسلام محمد قاسمی‌ زاده، نماینده ولی‌ فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان نیز در این همایش با قدردانی از تلاش‌ ها، فداکاری‌ ها و از خود گذشتگی‌ های رزمندگان در دوران هشت ساله دفاع مقدس، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران به واسطه این رشادت‌ ها امروز ام‌ القرای جهان اسلام است.

وی با بیان اینکه رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس در مقابل ۸۰ کشور جهان ایستادند، پیروز شدند و دشمن را خوار کردند، گفت: جنگ تحمیلی یکی از وسیله‌ های آزمایش الهی بود.

نماینده ولی‌ فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان با تبیین شجاعت‌ ها و فداکاری‌ های رزمندگان در دفاع مقدس، بیان کرد: امروز رزمندگان دوران دفاع مقدس به عنوان بهترین مشاورین نظامی هستند.

شایان ذکر است؛ در سی و دومین همایش"سنگرسازان بی‌سنگر" استان کرمان با حضور مسئولان از کتاب نقش جهادگران استان کرمان در دفاع مقدس رونمایی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha