ارائه دو ایده ابتکاری در حوزه کشوری پیشگیری از وقوع جرم

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان با بیان اینکه، پیشگیری از وقوع جرم در راس برنامه های قوه قضاییه قرار دارد، گفت: کرمان دو ایده ابتکاری در حوزه پیشگیری از وقوع جرم به کشور ارائه کرده است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سید مهدی قویدل در نشست روسا و دادستان های سراسر استان کرمان که در محل دانشگاه تحصیلات تکمیلی و فناوری پیشرفته(هایتک) برگزار شد، گفت: موضوع پیشگیری از وقوع جرم در راس برنامه های قوه قضاییه قرار گرفته است در این راستا ۲۲ ماموریت در برنامه های قوه قضاییه به این موضوع اختصاص یافته است.

وی افزود: یشگیری از وقوع جرم در راس برنامه های قوه قضائیه قرار دارد و کرمان دو ایده ابتکاری در حوزه پیشگیری از وقوع جرم به کشور ارائه کرده است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان، تصریح کرد: نظارت بسیار دقیق و علمی بر برنامه های حوزه پیشگیری از وقوع جرم قرار دارد و تاکنون دو طرح ابتکاری اورژانس قضایی و پایگاه پیشگیری و انسجام بخشی حاشیه نشینی از سوی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم را در سطح کشوری مطرح شده و به عنوان الگو در سایر استان ها نیز اجرایی شده است./ دادگستری استان کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha