۲۳۰ میلیارد تومان اعتبار سفر رئیس جمهور در حوزه ورزش استان کرمان

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: ۲۳۰ میلیارد تومان اعتبار مصوب سفر رئیس جمهور برای استان کرمان در حوزه ورزشی بود، که با این اعتبار برنامه تکمیل طرح های نیمه تمام را در آن داریم و شاهد ارتقای ورزش استان خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ میثم پاریزی در دیدار با محمد مهدی فداکار استاندار کرمان با بیان اینکه، سرانه ورزشی استان با میانگین کشور برابر است، گفت: گستردگی استان و پراکندگی جمعیت کار را سخت می‌کند.

وی با بیان اینکه ۱۰ طرح ورزشی در استان برای هفته تربیت بدنی آماده افتتاح شده است، افزود: طرح ورزشی تفریحی در منطقه دلفارد با ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار و مجموعه سوارکاری در زرند با ۱۵ میلیارد تومان سرمایه‌ گذاری آماده است و تلاش داریم با حضور وزیر ورزش افتتاح شوند.


مدیرکل ورش و جوانان استان کرمان؛ همچنین از حضور ۵۳ تیم کرمانی در رقابت‌ های لیگ برتر نام برد و گفت: ۲۳۰ میلیارد تومان اعتبار مصوب سفر رئیس جمهور برای استان کرمان در حوزه ورزشی بود که برنامه تکمیل طرح های نیمه تمام را در آن داریم و برنامه‌ های مناسبتی زیادی داریم و این ظرفیت‌ ها باید تقویت شوند.


پاریزی، ابراز داشت: چتر حمایتی ما باید روی سر ورزشکاران بومی باشد، بنگاه‌ های اقتصادی آن چنان که باید به مسئولیت‌ های اجتماعی خود در حوزه ورزش به طور هماهنگ عمل نمی‌ کنند و با این روش ما نمی‌ توانیم سیاست‌ های ورزش استان را پیگیری کنیم.


وی در ادامه سخنانش، اظهار کرد: بخشی از اعتبار پاداش قهرمانان پارالمپیکی با پیگیری استاندار تامین شده و در هفته آینده امیدواریم بتوانیم این مراسم را برگزار کنیم.

استاندار کرمان نیز در این دیدار که مدیرکل، معاونان و مسئولان واحدهای اداره کل ورزش و جوانان استان حضور داشتند، عنوان کرد: ورزش و جوانان حوزه پرکار و اثرگذاری است و به واسطه ارتباط با قشر جوان، اهمیت بیشتری دارد.


محمد مهدی فداکار، گفت: در سفر ریاست جمهوری به استان، اعتبارات خوبی در حوزه ورزش و جوانان به ویژه برای تکمیل طرح ها مصوب شده است، که موجب ارتقای این حوزه خواهد شد.


وی عنوان کرد: باشگاه‌ های ورزشی زیر نظر شرکت‌ های اقتصادی هزینه خوبی را در استان انجام می‌دهند و پیگیر خواهیم بود که این اقدامات با هماهنگی انجام شود.


استاندار کرمان؛ تصریح کرد: در تفاهم‌ نامه‌ ای سه جانبه‌ ای با باشگاه‌ های ورزشی و شرکت‌ های بزرگ اقتصادی، باشگاه در حوزه‌ های خاص از جمله استعدادیابی‌، برگزاری دوره‌ ها و طرح ها سرمایه‌ گذاری کنند.


فداکار افزود: شرکت‌ های اقتصادی در راستای مسئولیت‌ های اجتماعی باید سهم ورزش در تمام رشته‌ ها و نقاط استان را بینند.


وی با اشاره به تاخیر برگزاری جشن پاداش قهرمانان پارالمپیک گفت: از وعده تقدیر و تجلیل از قهرمانان پارالمپیکی استان کرمان زمان زیادی گذشته و باید سریعتر انجام گیرد و با پیگیری‌ های متعدد، بخشی از این پاداش تامین شده و به زودی از مدال آوران استان تجلیل می‌ شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha