آمادگی استان کرمان در جذب سرمایه گذاران خارجی

استاندار کرمان، گفت: آماده هستیم ظرفیت‌ های حوزه سرمایه گذاری را به سرمایه‌ گذاران واگذار کنیم و از سرمایه‌ گذاران خارجی در استان کرمان، حتماً حمایت خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ دکتر محمد مهدی فداکار در نشست سرمایه‌گذاری استان کرمان، اظهار داشت: با شناخت ظرفیت‌ ها در حوزه‌ های مختلف و سرمایه‌ گذاری روی آنها می‌ توان به چرخه اقتصاد کشور کمک کرد، لذا از سرمایه‌ گذاران حمایت می‌ کنیم.

وی با اشاره به اینکه آماده هستیم که این ظرفیت‌ ها را به سرمایه‌ گذاران واگذار کنیم و از سرمایه‌ گذاری در استان، حتماً حمایت خواهیم کرد، افزود: سرمایه گذاری خارجی نیز یک ظرفیت است، که با استفاده از منابع مالی خارجی در استان ایجاد می شود، که از آن هم حتماً استقبال خواهیم کرد و استان کرمان این آمادگی را دارد، که از سرمایه گذاران خارجی حمایت کند.

استاندار کرمان با بیان اینکه هفت شهرستان در جنوب استان کرمان واقع شده است، که در ابعاد مختلف امکان سرمایه‌ گذاری در این مناطق وجود دارد، تصریح کرد: از جمله این ظرفیت‌ ها می‌ توان به ساخت هتل، بیمارستان، احداث، راه‌ ها و معادن اشاره کرد.

فداکار, با اشاره به اینکه سرمایه‌ گذاری در بخش مسکن در قالب طرح اقدام ملی مسکن نیز یک ظرفیت است، که می توان با سرمایه‌ گذاران تفاهم کرد، ابراز داشت: فرصت‌ های سرمایه گذاری در استان کرمان احصاء شده و دستگاه‌ های مختلف آماده همکاری با سرمایه‌ گذاران هستند.

محمد مهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه، بیان کرد: زمینه کشت و صنعت در استان کرمان وجود دارد و متاسفانه از ظرفیت‌ های موجود بهره‌ وری لازم نمی‌ شود، لذا امکان سرمایه‌گذاری در استان کرمان باید تسهیل شود.

سعید شعرباف شهردار کرمان نیز در این جلسه با بیان اینکه در پنج محور شهر کرمان فرصت سرمایه‌ گذاری وجود دارد، خاطرنشان کرد: ایجاد مجتمع‌ های تجاری رفاهی یک ظرفیت سرمایه‌ گذاری در شهر کرمان است.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در شهر کرمان یادآور شد: شهرک سلامت در شهر کرمان در حال احداث است و مطالعات کارشناسی بر روی آن انجام شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha