پدر شهیدان "مهدی زاده" در زرند آسمانی شد

استاندار کرمان طی پیامی درگذشت پدر بزرگوار شهیدان گرانقدر«رضا و حسین مهدی زاده گزوئی » را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ متن پیام تسلیت دکتر محمدمهدی فداکار به شرح زیر است:


وَ بَشِّرِ الصَّابرِینَ الَّذینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

پدران و مادران شهدا تجسّم عینی صبر، شرافت و از خودگذشتگی و سرمایه‌ های اجتماعی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند، که با ترویج فرهنگ شهادت و ایثار، روح سلحشوری و مقاومت را در جامعه تداوم می‌ بخشند.


درگذشت فقید سعید "حاج محمد مهدی زاده گزوئی" پدر ارجمند شهیدان والامقام "رضا و حسین مهدی زاده گزوئی" که سالهای عمر با عزت خود را در راه پرورش فرزندان برومند، خدوم و متعهد به آرمان‌ های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران صرف کرده است، موجب تأثر و تالم فراوان گردید.


اینجانب مصیبت وارده را به خانواده محترم شهیدان مهدی‌ زاده، مردم ولایت مدار استان کرمان، خاصه مردم قهرمان پرور شهرستان زرند تسلیت عرض نموده و از پروردگار متعال برای آن مرحوم مغفور، رحمت واسعه الهی و صبر جمیل و اجر جزیل برای بازماندگان مسألت می‌ نمایم.


گفتنی است؛ تشییع پیکر این اسوه صبر و استقامت دیروز دوشنبه ۷ آذرماه ۱۴۰۱ از بهشت زهرای زرند به طرف قطعه والدین شهید این شهرستان برگزار شد.

شهید حسین مهدی زاده گزوئی در دوم خرداد ماه ۱۳۴۷، در روســتای گزوئیه از توابع شهرستان زرند به دنیا آمد. وی دانش آموز ســوم متوسطه در رشته انســانی بود، که به عنوان بســیجی به جبهه های حق علیه باطل شتافت و سرانجام در سوم خرداد ۱۳۶۵ در منطقه جنگی فاو بر اثر اصابت ترکش خمپاره به قلب، به درجه رفیع شهادت نائل آمد.


مزار وی در گلزار شهدای شهرستان زادگاهش قرار دارد.


شهید رضا مهدی زاده گزوئی در یکم بهمن ماه ۱۳۳۹ در روســتای گزوئیه از توابع شهرستان زرند به دنیا آمد. وی تا اول متوسطه در رشته انسانی درس خواند و بعدها کارمند شرکت توانیر شد. وی به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت و سرانجام در ۲۳ تیرماه ۱۳۶۱ در منطقه جنگی کوشک بر اثر اصابت ترکش خمپاره به درجه رفیع شهادت نائل آمد.


پیکر وی مدت ها در منطقه بر جا ماند و سرانجام پس از تفحص در سال ۱۳۷۶، در گلزار شهدای شهرستان زادگاهش در جوار برادر شهیدش به خاک سپرده شــد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha