همکاری دستگاه‌ ها و واحدهای صنعتی جهت ارائه خدمات به روشندلان

استاندار کرمان در بازدید از مجموعه در حال ساخت فرهنگی و آموزشی ویژه نابینایان و کم‌ بینایان استان کرمان بر همکاری دستگاه‌ ها و واحدهای صنعتی جهت تکمیل و ارائه خدمات به روشندلان و استفاده از ظرفیت‌ های به وجود آمده تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ محمد مهدی فداکار در حاشیه بازدید از مجموعه در حال ساخت فرهنگی و آموزشی ویژه نابینایان و کم‌ بینایان استان کرمان، گفت: توانمندسازی و رساندن نابینایان به استقلال اجتماعی و اقتصادی، استعدادسنجی و بهبود کیفیت زندگی نابینایان و درمان پیشگیرانه طبق استانداردها از اهداف راه‌اندازی این مجموعه است.


وی در این بازدید که گزارشی از مشکلات ساخت از سوی مسئولان مربوطه ارائه گردید، بر همکاری دستگاه‌ها و واحدهای صنعتی جهت تکمیل و ارائه خدمات به روشندلان و استفاده از ظرفیت‌های به وجود آمده تاکید کرد.


استاندار کرمان در ادامه از مجتمع آموزشی، بهداشتی و نیکوکاری رعد بازدید کرد و با فعالیت‌ها و توانایی‌های مددجویان، ظرفیت تولید و اشتغالزایی مجتمع از جمله کارگاه‌های تولید شیرینی، نقاشی، خیاطی، معرق و مشبک، تابلو فرش، تئاتر و ... آشنا شد.


بنا به گفته اعضای هیات مدیره رعد کرمان، این مجموعه فروردین ماه سال ۹۸ کلنگ‌زنی شده و شامل ۳ بخش مسکونی‌، آموزشی، کتابخانه و اداری است و در راستای اشتغالزایی و ایجاد منابع مالی پایدار برای معلولین اقدامات بزرگی انجام داده است.


همچنین این مجموعه توان و ظرفیت کافی در زمینه تولید شیرینی، البسه و منسوجات و هدایا مطابق با استاندارد لازم و کیفیت مطلوب را دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha